Dere som bruker bambus

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvor kjøper dere fra? Og hvor mye betaler dere sånn ca for et plagg?
Vurderer å kjøpe nå, ellers må jeg kjøpe noen nye ullplagg og håpe at det ikke vil klø for mye.

Vi bruker Tiljamid, kjøper det fra nettbutikken deres eller en lokal barnebutikk som selger det.

Koster ca 450-500kr for et sett med superundertøy i bambus fra Tiljamid. Fordelen med Tiljamid er at de har "voksestørrelser" så klærne varer utrolig lenge.

3-åringen har en heldress derifra som hun har brukt i to år nå. Superundertøyet har hun i str 2-4 år, har brukt det i ett år allerede og varer nok i ett år til. :)

Vi bruker Tiljamid, kjøper det fra nettbutikken deres eller en lokal barnebutikk som selger det.

Koster ca 450-500kr for et sett med superundertøy i bambus fra Tiljamid. Fordelen med Tiljamid er at de har "voksestørrelser" så klærne varer utrolig lenge.

3-åringen har en heldress derifra som hun har brukt i to år nå. Superundertøyet har hun i str 2-4 år, har brukt det i ett år allerede og varer nok i ett år til. :)

Hva menes med voksestørrelser?
Det høres litt dyrt ut, men om det varer så lenge som du sier så er det vel verdt pengene.

Signerer denne her :)

Når klærne kan brettes opp og ned, og med 3 størrelser pga knappesystemet på bodyene, så varer alt lenge.
Min fikk en heldress da han var 2-3 måneder og han kommer fortsatt inn i den nå som 19 mnd gammel! Dette er jo pga lange bråter på armer og ben som brettes opp og ned etter behov.

Hvis en vanlig body koster feks 180-200 kroner i en størrelse, og Tiljamidbodyene varer i 3 størrelser eller mer (mine har alltid vart myyyye mer pga stretch) og koster 349, så er tiljamidbodyen 250-ish-kroner billigere for den samme tidsperioden enn 3 bodyer for 200kr per body hadde vært. Tiljamidbodyen er da på 116kr ca pr størrelse. Så man betaler mer der og da, men sparer penger i lengden (hvertfall her). :)

Det høres litt dyrt ut, men om det varer så lenge som du sier så er det vel verdt pengene.
At barnet kan vokse over flere størrelser og klærne vokser med barnet.

Det er lagt opp til at man skal ha brett i armer og bein i starten, og brette ned ettersom barnet vokser.
Bodyer kan kneppes ut med flere sett knapper, og brett i armene.

Sparkebuksene har også flere sett med knapper og brett i beina.

Alt i alt så varer klærne to og tre ganger så lenge som annet tøy, så man sparer egentlig inn penger på å investere litt i tøyet første gang. :)

Signerer denne her :)

Når klærne kan brettes opp og ned, og med 3 størrelser pga knappesystemet på bodyene, så varer alt lenge.
Min fikk en heldress da han var 2-3 måneder og han kommer fortsatt inn i den nå som 19 mnd gammel! Dette er jo pga lange bråter på armer og ben som brettes opp og ned etter behov.

Hvis en vanlig body koster feks 180-200 kroner i en størrelse, og Tiljamidbodyene varer i 3 størrelser eller mer (mine har alltid vart myyyye mer pga stretch) og koster 349, så er tiljamidbodyen 250-ish-kroner billigere for den samme tidsperioden enn 3 bodyer for 200kr per body hadde vært. Tiljamidbodyen er da på 116kr ca pr størrelse. Så man betaler mer der og da, men sparer penger i lengden (hvertfall her). :)
Vi kjøpte ei sparkebukse til vesla da hun var 3 måneder, den brukte hun enda da hun starta i barnehagen ved ett år. :D

I tillegg til at klærne varer lenge så er kvaliteten veldig god synes jeg, selv etter 2 års bruk er klærne enda så fine at neste unge også kan bruke de. :)

.

Smarte fasonger og mye stretch. For eksempel raglanermer, vrangborder som er like pene brettet, dypt skritt på bukser og dresser... Jenta mi liker også Tiljamid, og et av yndlingsplaggene hennes er en trøye hun har brukt I tre år. Første året var den litt posete, men absolutt ikke for stor. I år er den helt inntilsittende, men ikke for trang.

Jeg har handlet på Coop og på Stormberg. Tror jeg betalte 299 for ett sett med genser og stilongs på Coop :)

Bruker tiljamid, har kjøpt noe i nettbutikken og noe brukt. Elsker det at plaggene vokser med ungen! Må bare si meg enig i det dem har sagt over her å

Back
Topp