Dere som bruker albyl e

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Når på døgnet tar dere det? Å når i svangerskapet startet dere? Jeg har hentet ut resept nå, men det byr meg veldig imot å starte på det. Må vel starte imorgen :(

Må du ta det i svangerskapet?

Sent from my iPhone using BV Forum

Stakkar deg:( eg slipper heldigvis unna med bare klexane nå:)

Nei eg hadde gonal-F OG noe annet sist.

Jeg har spist albyl-e fra eggløsning og skal spise det hele svangerskapet. Begynte med Klexane fra første positive test som var 8dpo. Dette pga at morkaka skal få best mulig grunnlag fra første stund. (Alvorlig Sv. sk. forg. sist, samt obduksjon av morkaka viste et infarkt.) Jeg tar albyl-e på kvelden og Klexane på morran.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har spist albyl-e fra eggløsning og skal spise det hele svangerskapet. Begynte med Klexane fra første positive test som var 8dpo. Dette pga at morkaka skal få best mulig grunnlag fra første stund. (Alvorlig Sv. sk. forg. sist, samt obduksjon av morkaka viste et infarkt.) Jeg tar albyl-e på kvelden og Klexane på morran.

Shit da burde jeg begynne. Fikk alvorlig svangerskapsforgiftning og masse infarkter i morkaka . Hvor mange timer etter mat tar du det?

Shit da burde jeg begynne. Fikk alvorlig svangerskapsforgiftning og masse infarkter i morkaka . Hvor mange timer etter mat tar du det?
Jeg tar albyl-e på kvelden før jeg legger meg, har vel egentlig ikke tenkt noe over det iforhold til mat. Kanskje jeg burde lese pakningsvedlegget på nytt.. Hmm
. Ja, jeg fikk brev i fra sykehuset etter de hadde obdusert morkaka om at neste gang skulle jeg ta albyl-e fra jeg planla å bli gravid, og Klexane fra første positive test.

Må vel bare starte idag

Jeg tar alby e på morgen, og så tar jeg lutinus en gang om morgen og en gang om kvelden. Hvorfor står deg imot å ta alby e?:)

Jeg tar alby e på morgen, og så tar jeg lutinus en gang om morgen og en gang om kvelden. Hvorfor står deg imot å ta alby e?:)

Fordi jeg har problemer med svangerskap og medisiner = Dårlig kombinasjon og syns ikke det hører sammen

Okei! Hoff

Skjønner godt at du er skeptisk til kombo svangerskap+medikamenter.. Allikevel er Albyl-E helt nødvendig i din situasjon, så du får prøve å snu tankegangen, hvertfall ang akkurat dette medikamentet :-D
Gjør jo alt for å prøve å unngå samme avslutning på svangerskapet som sist

Back
Topp