Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det å fragminMå du ta det i svangerskapet?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du gått på albyl e sist? Det byr meg så i mot å ta de to medisineneStakkar deg eg slipper heldigvis unna med bare klexane nå
Albyl E er også blodfortynnende så ikke noe ass bef medisinerNei eg hadde gonal-F OG noe annet sist.
Shit da burde jeg begynne. Fikk alvorlig svangerskapsforgiftning og masse infarkter i morkaka . Hvor mange timer etter mat tar du det?Jeg har spist albyl-e fra eggløsning og skal spise det hele svangerskapet. Begynte med Klexane fra første positive test som var 8dpo. Dette pga at morkaka skal få best mulig grunnlag fra første stund. (Alvorlig Sv. sk. forg. sist, samt obduksjon av morkaka viste et infarkt.) Jeg tar albyl-e på kvelden og Klexane på morran.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tar albyl-e på kvelden før jeg legger meg, har vel egentlig ikke tenkt noe over det iforhold til mat. Kanskje jeg burde lese pakningsvedlegget på nytt.. HmmShit da burde jeg begynne. Fikk alvorlig svangerskapsforgiftning og masse infarkter i morkaka . Hvor mange timer etter mat tar du det?
Fordi jeg har problemer med svangerskap og medisiner = Dårlig kombinasjon og syns ikke det hører sammenJeg tar alby e på morgen, og så tar jeg lutinus en gang om morgen og en gang om kvelden. Hvorfor står deg imot å ta alby e?
Startet på det idag fordi jeg bare måOkei! Hoff
Gjør jo alt for å prøve å unngå samme avslutning på svangerskapet som sistSkjønner godt at du er skeptisk til kombo svangerskap+medikamenter.. Allikevel er Albyl-E helt nødvendig i din situasjon, så du får prøve å snu tankegangen, hvertfall ang akkurat dette medikamentet :-D