Dere som bor sammen med en mann...

Akkorat nå betaler vi våre egne mobilregninger, og halve husleia hver, men mat og sånt går litt begge veier, og helt praktisk deler vi på alt.
Så etterhvert blir nok økoen mer blandet, når vi får barn osv.

Mangler litt struktur og oversikt, men vi har så og si felles økonomi

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Nå syns jeg du diskriminerer våre homofile venner her inne....[8D]
[/quote

Det synes jeg ikke. Var jo dette spørsmålet jeg ønsket svar på, og da stilte jeg det spørsmålet.

ORIGINAL: *agatblonde*

Vi deler. han bruker mine om han trenger det, og jeg bruker hans om jeg trenger det

ORIGINAL: *agatblonde*

Vi deler. han bruker mine om han trenger det, og jeg bruker hans om jeg trenger det

Stort sett sånn det er her i huset[:D] tjener ikke så mye på å gå hjemme med barna gitt..

Alt felles [:)]

Fordet om vi har hver vår konto og sånn vil jeg helt klart si at vi har felles økonomi. Vi tar der det er penger å hente[;)] Vi eier hus sammen, har barn sammen og da blir det gjerne sånn. Låna går fra hans konto (han tjener 3 ganger så mye som meg) også lever vi og betaler regninger for resten[:)]

Vi har hvert vårt

ORIGINAL: AuroraogMamman

vi har felles økonomi... betaler ting om hverandre [:)]

Har så å si felles økonomi. Har hver vår konto, men har en felleskonto som mesteparten av lønningene går inn på til å betale regninger, mat og div. Det som er igjen på hver sin konto har vi til å bruke på kafe, kino osv.

Vi har en sparekonto, en brukskonto og en regningskonto hver.
Sparer 1000 kr i mnd på sparekonto, setter inn 80 % av alle inntekter på regningskontoen og fører over på brukskontoen til mat, bensin o.l.
Har også hver vår vanlige konto med VISA der lønningene våres kommer inn, og de 20 % som er igjen etter at de 80 er trekt har vi til å bruke på oss selv.. [:)]

Ble kanskje litt innvikla!? [8|]

felles

Back
Topp