Dere som bor i Stavanger :)

Zera

Forumet er livet
På torsdag reiser jeg til Stavanger og skal besøke største jenta mi og blir til søndag (JOOOOI!!!)

Gi meg tips om hva som hellst, som jeg kan finne på sammen jenta mi når jeg er der :)

Har tenkt kino og kvadrat, og ut å spise middag.. Hvor har de god og ikke alt for dyr mat der? ect ect :p

Den mexikanske restauranten på Kvaddå e knall! (om den e der ennå, lenge siden er har vert der).. Ostehuset i Stavanger har knallgo mat! :)

Takker :)

Greit å ha noen idèer før jeg reiser ned :) Regner også nesten med at Anette har 10 000 planer for oss neste helg... hehe :)

Zera skrev:

Greit å ha noen idèer før jeg reiser ned :) Regner også nesten med at Anette har 10 000 planer for oss neste helg... hehe :)

Det har hun sikkert! :) Kos dere massemasse!!=)

Pirill skrev:

Zera skrev:

Det har hun sikkert! :) Kos dere massemasse!!=)

DET skal vi :)
Tror faktisk jeg har spist på den meksikanske resturangen før :) Når jeg var sammen med bf til anette, var vi i stavanger den sommeren hu var føddt og besøkte broren hans.. hehe
det vil si 11år siden det.. hehe

metro lekeland på forus, eventyrlandet på sandnes, vitenfabrikken i sandes, barnemuseet på kulturhuset i stavanger  , kinosalene e bedre i sandnes enn stavanger bare som et tips hehe,

pianøtt skrev:
metro lekeland på forus, eventyrlandet på sandnes, vitenfabrikken i sandes, barnemuseet på kulturhuset i stavanger  , kinosalene e bedre i sandnes enn stavanger bare som et tips hehe,

oi! her var det mange tips :) Tusen takk skal du ha :)

bare hyggelig :) en toppers helg får du uansett me jentå di  :D masse kaffeeer og spisesteder i stavanger, kvadrat har mexicana ,dolly,mcdonald f.eks som e populære, sandnes har en god italiensk resturang som isje e så dyr som ligge rett øve kinoen, ellers e jo både stavanger og sandnes proppa av asiatiske spisesteder og kebabksjapper  :P

og d går ofte tog fra stavanger /sandnes som tar ca 15 min og busser som og går heile veien men tar fort en halvtime hver vei

mexicana på kvadrart e der ennå ja :p
å kinaen på kvadrat har go mat.

ellers e eg enig me pianøtt kinoen i sandnes e bedre enn i stavanger

stavanger har ein fantastisk go italiensk resturang (nam nam)
så e der oljemuseet i stavanger, der e d kjekt

kinaen på kvadrat e nerlagt kathrine :P såg d sist eg va der at d isje va der lengre...sikkert gått konk :P

Back
Topp