Dere som bor i Oslo - Extention

mammatileijente

Forumet er livet
VIP

En venninne av min niese går til en Afrobutikk og får sydd på hår der.. Den salongen ligger ved siden av musikkbutikken ved Gunerius

Hadde dere kunne gått tid?

Venninnen til min niese betaler 1400 kr hun..

Hørt at det koster mellom 7000-10000 hos frisøren.. men da blir det vel sveiset på..

Er det like bra å få det sydd på?

Jeg fikk extentionene mine i dag.. og det var feil farge gitt.... så de kan jeg ikke bruke.

mammatileijente skrev:

En venninne av min niese går til en Afrobutikk og får sydd på hår der.. Den salongen ligger ved siden av musikkbutikken ved Gunerius

Hadde dere kunne gått tid?

Venninnen til min niese betaler 1400 kr hun..

Hørt at det koster mellom 7000-10000 hos frisøren.. men da blir det vel sveiset på..

Er det like bra å få det sydd på?

Jeg fikk extentionene mine i dag.. og det var feil farge gitt.... så de kan jeg ikke bruke.

Var hos disse for noen år siden. Ble kjempefint, men var et helvete å holde ved like, så tok de ut etter 1 måned. Tok det pga gifemål og på selve bryllupsdagen så det helt fantastisk ut

Kjenner flere som har tatt der og har vært fornøyde ?

Den butikken du snakker om har et veldig godt rykte på seg, både når det gjelder nordisk og afrikansk hår. Det har jeg forøvrig også hørt om nyoppstarta Edge som er langs veien fra Gunerius mot Vaterlandsparken, rett ved baren queens. Men, de er helt nye, og den du nevner har vært i bransjen lenge, lenge..

JallowBee skrev:
Den butikken du snakker om har et veldig godt rykte på seg, både når det gjelder nordisk og afrikansk hår. Det har jeg forøvrig også hørt om nyoppstarta Edge som er langs veien fra Gunerius mot Vaterlandsparken, rett ved baren queens. Men, de er helt nye, og den du nevner har vært i bransjen lenge, lenge..

Åh, så godt å høre

Jeg har nemlig vært litt i tvil.. for jeg ser sjeldent folk der... og jeg går forbi i alle fall 4 ganger om dagen.. Jeg titter jo ikke inn i butikken hver gang.. men synes liksom at det alltid er så stille der..

Men venninnen til niesa mi bruker de jo ofte.. og nå sier jo du også at de har godt rykte på seg;) Så det lover bra!

Tjah, godt rykte med resultat og arbeid, ikke så godt rykte i kundebehandling;) Har handlet der en del ganger, og de kan virke litt bryske og smågretne. Så er du advart;)

JallowBee skrev:
Tjah, godt rykte med resultat og arbeid, ikke så godt rykte i kundebehandling;) Har handlet der en del ganger, og de kan virke litt bryske og smågretne. Så er du advart;)

Den er god;) Takk for advarsel!

som frisør kommer jeg med disse "heads up".

*fukt i fletta inntil hodet kan over tid bli til mugg... ja, hodebunnen kan mugne:/

*pass på at fletta ikke blir for stram. stor belastning på røttene over lengre tid, kan føre til at de rett og slett popper ut av hodet..

ellers så er dette en kjapp og grei måte å få mye nytt hår på kort tid:)

Back
Topp