dere som bor alene

TinaCelineeey

Forumet er livet
Er dere husredde??

Jeg er så husredd at jeg får fnatt....
noen dager går det veldig greit når jeg skal sove,sovner fort å sover godt..
Mens adre dager kan jeg ligge leeeeenge å med alle sanser på og skikkerlig angst.

er sånn her og hehe..

også døra må jeg gå å sjekke er låst minst 10 ganger i løpet av kvelden! hehe

Nei, egentlig ikke.. var litt når det hadde vært innbrudd i barnehagen, men gikk fort over..
elsker å bo alene, så nyter egentlig bare stillheten...[:D]

Hadde jeg vært husredd tror jeg sannelig ikke jeg kunne bodd her jeg bor! Bor på ett lite småbruk 3 km fra hovedveien oppover skauen (nesten på fjellet), det er sikkert 200-300 meter til nærmeste nabo, å jeg ser ikke bort til naboene på grunn av tettbygd skog![:D] Men jeg stortrives her jeg da! Koser meg alene om kvelden, da kan jeg gå ut i fjøset til kattene å kose med de, å hesten da han var hjemme!

ORIGINAL: MyAngel

Hadde jeg vært husredd tror jeg sannelig ikke jeg kunne bodd her jeg bor! Bor på ett lite småbruk 3 km fra hovedveien oppover skauen (nesten på fjellet), det er sikkert 200-300 meter til nærmeste nabo, å jeg ser ikke bort til naboene på grunn av tettbygd skog![:D] Men jeg stortrives her jeg da! Koser meg alene om kvelden, da kan jeg gå ut i fjøset til kattene å kose med de, å hesten da han var hjemme!

oi, at du tør.. det hørtes jo kjempe kos ut da hehe. men det hadde ihvertfall jeg aldri turt!

Back
Topp