dere som ble satt tilbake på tidlig UL....

vimsetemamma

Andre møte med forumet
når var dere på UL og hvor langt tilbake ble dere satt? og hva slags kjønn fikk dere, venter dere (om dere vet)?
 
Jeg ble satt tilbake på tidlig ul med de to yngste, for så å bli flytta frem på oul med ca 1 uke. De gjettet gutter begge gangene, det ble ble bekreftet på oul og ut kom to gutter.
Denne gang ble jeg sendt på ul da jeg oppdaget det, og svangerskapslengde satt til 12+2. I uke 15 ble det gjettet jente og på oul ble jeg flyttet frem 8 dager og det ble bekreftet jente.
 
Tvillingene husker jeg ikke og det var en av hver.
De to.yngste er gutter og ultralyd og menstermin var den samme.
 
Ul i uke 9, satt tilbake 2 uker. Ul i uke 11, satt fram til 13+6 :)
 
Ul i uke 6. Ble satt en uke tilbake til 28/3. På oul ble termin satt til 25/3. Så det stemmer nok.
 
Ble satt tilbake 1 uke på tidlig ul i uke 12. På oul i uke 19 ble jeg justert frem igjen til den opprinnelige terminen. Får jente, men det så vi ikke i uke 12 ennå
 
Med eldste hadde jeg opprinnelig termin 26.09. på tidlig ul i uke 10 ble termin satt til 03.10, og på ordinær ul i uke 17 29.09.
Gutt.
 
Ul uke 8 ble satt tilbake 10 dager... På oul ble Jeg satt frem igjen 6 dager :p venter jente denne gangen. Er blitt bekreftet 4 ganger så regner m det er jente hvertfall

M gutta ble jeg satt frem foresten og ikke tilbake som denne gangen:p hvis det er av interesse
 
Ble satt tilbake 5 dager med begge. Med eldste var jeg på oul i uke 19, med andre i uke 17 (ifølge ul-terminer).
 
Jeg var på tidlig UL i dag. Hadde beregnet 6+4 og størrelsen tilsa 6+1, sånn sett ligger jeg rett på der jeg skal være.Litt for tidlig til å se kjønn enda :happy:
 
Med jenta blei eg satt tilbake frå 20. til 29.10. på tidlig ul (9+2 i følge ul). Oul sa det samme, og ho blei fødd 4.11.
 
Oh så deilig å lese dette.Jeg ser at flere ble satt tilbake på tidlig UL. Jeg ble satt tilbake på tidlig UL fra 7+5 til 7.0 og var så redd for at noe var galt siden jeg viste når jeg hadde el.
 
Var på tidlig ul i går uke 6+4 . Ble satt til bake ca en uke, hjertet var ikke ferdig utviklet ennå. Skal på ny ul slutten av neste uke håper å se hjerte slå da. :)
 
Ul uke 7 ble jeg satt til 7+3. OUL uke 20+1 ble jeg satt til 20+5. Hel uke frem totalt. Venter gutt.
 
Back
Topp