dere som ble kateterisert under fødsel

Lilla84

Forelsket i forumet
jeg ble det og jeg har fortsatt ganske vondt i urinrøret, er liksom sånn trykk i klitoris hvis dere skjønner.

har dere det også? i såfall hvor lenge hadde dere vondt der?

Junisniker[:D]
men nei, jeg hadde ikke vondt etterpå.

Har ikke merket noe som helst.. men var en lignende tråd her for litt siden, var noen som hadde merket noe lignende da, men husker ikke hvem[8|]

Jeg hadde kateter og hadde vondt i urinrøret i mange uker etterpå. Men kun når jeg tisset, aldri ellers...
Men det trykket i klitoris som du snakker om kan høres ut som en soppinfeksjon.. Da kan det være både vondt og klø i tillegg...

Håper du finner ut av det! Ikke morsomt å gå sånn og ha vondt [&o]

jeg kjenner følelsen.. har hatt det helt siden fødsel og i morgen er adrian 1 måned.. håper det går over snart

JA !! Fy faen !! kjennes ut som om jeg har fått et skikkelig spark midt mellom beina der som du beskriver[&o]
Spurte jordmoren om det ville gjøre vondt i ettertid og fikk et klart og tydelig "neida"[>:]

To ganger under fødselen og en gang etter, men ingen plager etter et par dager etter fødselen...

ORIGINAL: satine

nei hadde ikke noe vondt der etterpå..

ikke jeg heller

Hadde sånn vondt etter første fødsel, men hadde ikke kateter

ORIGINAL: satine

nei hadde ikke noe vondt der etterpå..

ikke jeg heller

ORIGINAL: CogJ

jg har fortsatt vondt når jeg tisser, men kun da

Me too...

Røsket de den ut på deg...?
For hun ene jeg lå på rom med, hun fikk sin dratt ut sånn fort og vondt av ei f***jordmor[:@].. Og hun var øm og hadde vondt etterpå...
Jeg hadde en snill jm, som fikset det sånn at min bare gled ut av seg selv, så jeg hadde ikke vondt eller var øm etterpå...

vet egentlig ikke hva eller hvordan de gjorde det, men begynte ikke og bli vondt før ett par dager etter fødsel, prøvde og rense litt i går og det ble litt bedre.

men skjønner at det er vanlig med vondt der ettersom flere her har det sånn.

ble bare litt bekymret for at den var blitt ødelagt! nå som ikke stingene gjør vondt lenger så måtte liksom dette komme[:@]

Back
Topp