Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blødde friskt blod i dagtidlig, nå har det gått over til lyserosa slim, ingen smerter her heller.Blør dere frisk blod eller er det blod blanda med slim?
Har gått over til rosa slim og litt brunt.
Ingen magesmerter hittil
Skal til legen for hcg prøve i morra jeg og, tar vel den andre på mandag, regner med svar i løpet av uka. Har du tatt den første alt, eller er du så heldig å ha superkjappt legekontor?Rosafarge på papiret tidlig i dag, og litt rødt blod i truseinnlegget. Nå utover dagen kun brunt og sparsomt. Så humøret er en del bedre, og håper at det går bra... Jeg skal også til legen i morra, måle hcg. Får vel svar man/tirs ca.
Skal til legen for hcg prøve i morra jeg og, tar vel den andre på mandag, regner med svar i løpet av uka. Har du tatt den første alt, eller er du så heldig å ha superkjappt legekontor?
10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Jeg ringte mandag (på grunn av blødninger tidligere), og fikk time til blodprøve onsdag og fredag etter eget ønske da det passet best med jobb. Og legen sa at hun skulle ringe meg på man/tirs. Så de er nok ikke så mye raskere enn andre legekontor...![]()