Dere som bærer..

[Malin]

Forumet er livet
Hva bærer dere i??

Jeg har en Patapum men syns den er litt kort i bærestykket så vurderer en ny..

Vurderer en Manduca, noen med erfaringer?

Må nevne at jeg er absolutt ingen sjalperson! [8D]

skulle til å anbefale vevd sjal jeg, men kanske ikke? Er absolutt ikke noe sånn sjal og bæremenneske, men så fornøyd med det sjalet. Kan jo knytes i mange forskjellige knytinger og brukes til de er konfirmert!hehe
Johan koser seg veldig der ihvertfall

ORIGINAL: 1gangs lykke

skulle til å anbefale vevd sjal jeg, men kanske ikke? Er absolutt ikke noe sånn sjal og bæremenneske, men så fornøyd med det sjalet. Kan jo knytes i mange forskjellige knytinger og brukes til de er konfirmert!hehe
Johan koser seg veldig der ihvertfall

Hehe, jeg føler meg så teit med noe flaksende rundt meg om du skjønner [8D] Åsså tenker jeg en sele er lettere når jeg skal ut av bilen og inn i barnehagen og slikt. Bilstolen er blitt tung!![8D]

Men takk for tipset, skal se på det![:D]

hvis du vil ha "klikk klikk - bær" som likevel er ergonomisk er kanskje manduca best?

Vi har Mei-tai, og kjempefornøyd med det, er jo litt i samme genren som manducaen bare med knyting, om jeg har forstått det rett.

det er forresten salg på mye av bæretøy på syvsjal.no

Jeg vet det er veeldig mange som ikke anbefaler babybjørn lengere, men det gjør jeg i allefall :) Er så superfornøyd med min babybjørn, den er lett å ta av/på, det er lett å få babyen inn og ut av den, og den "vokser" med ungen, man kan stille den lengere etter som barnet vokser. I tillegg er det en ryggstøtte i den, som gjør at ikke skuldrene skal få all belastning. Også er den tynn, og veldig lite klumpete, og det følger med en liten pose som man legger den i og snører sammen når man ikke bruker den :) Det finnes forskjellige typer, og den jeg forklarte nå er DENNE. Den er litt dyr ny, vi kjøpte vår brukt på finn, til 500 kr :)

Lykke til! :D Håper du finner noe som passer for deg :)

Mei tai.[:)] Og kan bruke den på snuppa og snuppen. [;)]

Vi bruker meitai og er strålende fornøyd! Ellers har jeg såvidt testet en venninnes Manduca og den virket også veldig fin. [:)]

Jeg var ikke fornøyd med min moby wrap, men er kjempefornøyd med manducaen [:D]

Tror det er noe for de som er lettvinne og bare ville slenge på seg bæretøyet, ta ungen oppi og *klikk klikk* så er man ready to go [:D]

ORIGINAL: Yiggah

Jeg vet det er veeldig mange som ikke anbefaler babybjørn lengere, men det gjør jeg i allefall :) Er så superfornøyd med min babybjørn, den er lett å ta av/på, det er lett å få babyen inn og ut av den, og den "vokser" med ungen, man kan stille den lengere etter som barnet vokser. I tillegg er det en ryggstøtte i den, som gjør at ikke skuldrene skal få all belastning. Også er den tynn, og veldig lite klumpete, og det følger med en liten pose som man legger den i og snører sammen når man ikke bruker den :) Det finnes forskjellige typer, og den jeg forklarte nå er DENNE. Den er litt dyr ny, vi kjøpte vår brukt på finn, til 500 kr :)

Har også denne, og er VELDIG fornøyd [:D]

jeg har manduca og er veeeeldig fornøyd med den... [:)]
god å bære i, lett og bruke og kan brukes lenge... og jeg liker at man kan regulere lengden på bærestykket - bruker den korte når snuppa er våken og vil se hva som skjer, men når hun sovner åpner jeg glidelåsen så bærestykket blir lengre og gir god støtte...har bært tantebarnet mitt på 3 i den, og det er ikke tungt siden man bærer med tyngden fordelt på hoftene... har prøvd ergo sele, men liker manducaen bedre siden man kan krysse skulderstroppene når man bruker den og på den måten får lite belastning på skuldre...

ORIGINAL: LinnOgMia

ORIGINAL: Yiggah

Har også denne, og er VELDIG fornøyd [:D]

Får så vondt i skuldrene når jeg bruker babybjørn jeg.. Kanskje jeg har den "stilt inn" feil?? Har sleepy wrap også, liker den ganske godt[:)]

Vi bruker ergobaby sin, elsker den! Også sitter de mere ergonomisk riktig enn i babybjörn sin (som jeg ikke likte), med bena ut til hver side, med støtte helt til knærne, så bra for hoftene [:)] babyen kan sitte både foran, bak og på siden på den som bærer [:)]

link til den amerikanske siden her: http://www.ergobabycarrier.com/

fås kjøpt i flere nettbutikker i Norge og

kan brukes lenge, vet flere som bruker den som en slags bæremeis, eneste minus med det er at den som bærer kan bli litt klam på ryggen ved lengre turer.

vi har moby wrap som er supergod med baby. Meitai som funker nå når Heine har blitt større og som forsatt kan brukes på storebror. Vurderer ergo eller menduca også. 

Back
Topp