Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 1gangs lykke
skulle til å anbefale vevd sjal jeg, men kanske ikke? Er absolutt ikke noe sånn sjal og bæremenneske, men så fornøyd med det sjalet. Kan jo knytes i mange forskjellige knytinger og brukes til de er konfirmert!hehe
Johan koser seg veldig der ihvertfall
ORIGINAL: Yiggah
Jeg vet det er veeldig mange som ikke anbefaler babybjørn lengere, men det gjør jeg i allefall :) Er så superfornøyd med min babybjørn, den er lett å ta av/på, det er lett å få babyen inn og ut av den, og den "vokser" med ungen, man kan stille den lengere etter som barnet vokser. I tillegg er det en ryggstøtte i den, som gjør at ikke skuldrene skal få all belastning. Også er den tynn, og veldig lite klumpete, og det følger med en liten pose som man legger den i og snører sammen når man ikke bruker den :) Det finnes forskjellige typer, og den jeg forklarte nå er DENNE. Den er litt dyr ny, vi kjøpte vår brukt på finn, til 500 kr :)
Lykke til! :D Håper du finner noe som passer for deg :)
ORIGINAL: LinnOgMia
ORIGINAL: Yiggah
Jeg vet det er veeldig mange som ikke anbefaler babybjørn lengere, men det gjør jeg i allefall :) Er så superfornøyd med min babybjørn, den er lett å ta av/på, det er lett å få babyen inn og ut av den, og den "vokser" med ungen, man kan stille den lengere etter som barnet vokser. I tillegg er det en ryggstøtte i den, som gjør at ikke skuldrene skal få all belastning. Også er den tynn, og veldig lite klumpete, og det følger med en liten pose som man legger den i og snører sammen når man ikke bruker den :) Det finnes forskjellige typer, og den jeg forklarte nå er DENNE. Den er litt dyr ny, vi kjøpte vår brukt på finn, til 500 kr :)
Lykke til! :D Håper du finner noe som passer for deg :)
Har også denne, og er VELDIG fornøyd [:D]