Dere som bærer; Ergobaby bæresele?

*trinemor*

Gift med forumet
Har prøvd meg litt frem med det elastiske bæresjalet vårt, men synes det er litt rungvindt å knyte det på seg og hun begynner å bli litt tung for det :)

Så kom jeg over dette tilbudet og lurte på om noen vet om det er en bra bæresele?

Tenkte spesielt den hadde vært bra på ferie i Kristiansand dyrepark. Ser så enkel ut å ta på og av....
 
Vi har hatt Manduca nesten hele veien, men har prøvd Ergo også. 
Den er veldig god, anbefales virkelig =) 
 
Jeg prøvde ergo for en tid tilbake, og jeg likte den veldig godt. Den passet meg mye bedre enn manducaen vår, og var god til å bære babyer i. Jeg likte den godt både til lillesøster på 12-13 kg, og til søskenbarnet på 8-9kg. Synes den var for liten til å bære Felix i, men du trenger den neppe så lenge heller.
 
Ja, den skal være bra! Har ikke prøvd den, men den ser veldig god ut og jeg har hørt masse bra om den. 
 
Oi, så bra!
Gled deg til masse herlig bæring!
Vi bar Teodor i Manduca senest i januar
 
Brukte ergo til minstemann, var veldig fornøyd :)
 


siggen skrev:
Brukte ergo til minstemann, var veldig fornøyd :)



Fint å høre :) gleder meg til den kommer i posten nå :)
 
Åh som jeg gleder meg til å bære igjen! =) 
Teodor var litt i tyngste laget i januar, men det er jo så koselig!!!
 


Fru H skrev:
Åh som jeg gleder meg til å bære igjen! =) 
Teodor var litt i tyngste laget i januar, men det er jo så koselig!!!



Ikke lenge igjen for deg heller nå ser jeg, da kan du kose deg med bæring i mange mnd framover :)

Bar ikke Amelia noe særlig, men ser at det er enda mer praktisk med nr. 2. Så man kan ha hendene frie til å hjelpe størstemann med ting :)

Eveline er ikke kjempe tålmodig med å ligge i vogna så lenge når hun er våken lenger, og hun er for liten til å sitte, så blir nok litt bæring i dyreparken :)
 
Ja, jeg har alltid sett for meg enda mer bæring med nummer to. 
Vi bar jo Teodor endel, men enda mer da han ble større for å slippe å ha med vogn da han gikk mye selv osv. Da han var baby sov han godt, overalt, kunne flyttes på og legges ned hvor enn vi var. 
Men det ble jo litt babybæring og!
 
Back
Topp