Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var d tomt når jeg var 4mnd på vei her ba han mindre om det, hvor han til slutt ikke spurte og jeg sluttet å tilbyNår begynte melka å endre smak for Jr? Merket dere det? Ville de plutselig ikke ha lengre, eller merket dere ingen forskjell?
Ble gravid når nest yngste var 9 mnd. Da hn var 13 mnd (4mnd gravid), forsvant plutselig melken! Gikk fra 3 gg amming per dag til null på få dager.
Tydeligvis! Nest yngste var jo da bare 13 mnd, og jeg hadde planer om å amme mye lenger... Ammet godt 3 ganger om dagen, men så plutselig begynte hn å bite og tulle, og da kjente jeg etter og prøvde få ut melk, og det kom ikke en dråpe! Fra mye til 0 på bare ei uke.. Synes det var veldig trist, men det var bare tomt, helt tomt! Ei venninne hadde det på samme måten. Men håper du slipper det da!går det an!? At den bare forsvinner? Håper ikke det skjer...
Tydeligvis! Nest yngste var jo da bare 13 mnd, og jeg hadde planer om å amme mye lenger... Ammet godt 3 ganger om dagen, men så plutselig begynte hn å bite og tulle, og da kjente jeg etter og prøvde få ut melk, og det kom ikke en dråpe! Fra mye til 0 på bare ei uke.. Synes det var veldig trist, men det var bare tomt, helt tomt! Ei venninne hadde det på samme måten. Men håper du slipper det da!