Dere som ammer

Siw70

Flørter med forumet
Hvilken mat er fy mat når vi ammer? Eller hva kan vi spise av grønnsaker? Jeg tør nesten ikke spise noe grønnsaker, er jo så utrolig mye de små kan få vondt i magen av. Spiste en gryterett som det var litt løk i for noen uker siden og da fikk gutten min SÅ vondt i magen. Vet jo at løk er litt ekstremt, men jeg tror det var en  kvart løk oppi gryteretten (til 4 pers). Snakket med de på helsestasjonen, men alt de sa var at jeg måtte prøve meg fram, men jeg har ikke lyst til det heller tilfelle han får vondt i magen. Jeg har så lyst på masse grønnsaker, sikkert fordi at jeg vet at jeg ikke tør å spise noe av det. [8|] 

Jeg har holdt meg unna erter, kål, løk, plommer, druer, lakris, ja.....Her i huset har det gått bra når jeg har holdt meg unna dette!!

Man må prøve seg frem. Egentlig kan man spise alt, men noen barn er ømfintlige for visse ting. Da bør man gå gjennom kostholdet sitt.. Jeg spiser alt og det har gått bra til nå. Fullammer..

Lykke til..

Jeg spiser alt, og fullammer! han fiser veeeldig godt av mais og løk men har aldri hatt vondt avb noe jeg har spist... (BANK I BORDET[:D]) Men han fikk veldig vondt en tid da han svelgte mye luft pga tett nese og ikke fikk rapet alt.

Her må jeg holde meg unna salat[:(] Å det har jeg så lyst på, men prøvde en gang å da fikk han veldigt vondt i magen[:(]
Reker får han vondt i magen av. Løk kan jeg spise når det er i ferdig mat som pizza å gryteretter, men ikke når det er hjemme laget mat.
Karri reagerte han også på her.
Jeg holdt meg helt vekke fra mat jeg har hørt di kan få vondt i magen til et par uker siden, da begynte jeg å prøve meg fram for da var han jo litt større.
Men du må bare prøve deg frem, ikke alle som reagerer på det samme[:)]

Back
Topp