Dere som ammer.

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Kor lenge tenker dere at dere har lyst å amme? Sånn viss dere får bestemme sjøl;)
Eg har egentlig ikkje satt meg noe sånn tid på kortid eg vil slutte, men har lyst å amme lenge enda:) men han har 0 tenner da:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Regner med jeg slutter å amme rundt året. :)
 
Hadde plan om å amme til ca året men hun bestemte selv å slutte rett før 7 mnd. Etter å holdt henne fast i 2 mnd gav jeg meg.

Amm så lenge du vil du., er jo anbefalt å få litt mm til 2 års alder. ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Planen min var å amme til jul, og til jul så slutta han selv, så det var jo veldig greit :)
 
Syns det er koselig jeg også. Har vært mye plaget med tette melkekanaler og smerter, men de siste månedene har det vært ok, så nå er det bare fint. Det ammes lite om dagen nå da. Kanskje noen dråper innimellom. Men ammer fortsatt 1-3 ganger mellom 19 og 7 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her ammes det enda og jeg tenker jeg fortsetter til hun er rundt året, hvis hun ikke plutselig slutter av seg selv før da.
 
Godt det er flere som har lyst å forsette en stund til:) mannen maser om at eg må jo slutte når eg begynner i jobb. Men det kan ikkje han bestemme heldigvis; ) tenker at det er jo greit å kunne amme i sommer når det blir varmt og de trenger litt mer væske:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Godt det er flere som har lyst å forsette en stund til:) mannen maser om at eg må jo slutte når eg begynner i jobb. Men det kan ikkje han bestemme heldigvis; ) tenker at det er jo greit å kunne amme i sommer når det blir varmt og de trenger litt mer væske:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Neo hvorfor skal du slutte å amme bare fordi du begynner i jobb... Har du 100% stilling har du jo krav på 1 t ammefri ila dagen.. ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Neo hvorfor skal du slutte å amme bare fordi du begynner i jobb... Har du 100% stilling har du jo krav på 1 t ammefri ila dagen.. ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kommer til å benytte meg av det;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kommer til å benytte meg av det;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Leste litt om det og er jo blitt ganske bra Bare det med at arb giver må gi deg et rom med lås hvor du kan pumpe/amme. Stod vel noe om god comfort og om jeg ikke husker feil.. Klart du må benytte deg av det.. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Rundt 1 år og kan gå rett over på vanlig melk:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Neo hvorfor skal du slutte å amme bare fordi du begynner i jobb... Har du 100% stilling har du jo krav på 1 t ammefri ila dagen.. ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har det no:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har det no:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Korleis gjør du det? Kommer mannen ned med lillemor? Reiser du heim? Går litt tidligere/kommer litt senere? :)


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Korleis gjør du det? Kommer mannen ned med lillemor? Reiser du heim? Går litt tidligere/kommer litt senere? :)


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg kutter dagen med en halv time morning og ettermiddag, og pumper i pausen, og arbeidsdagen blir da kun på 6 1/2 time.
Ammer før jeg reiser, ammer når jeg kommer hjem, ammer før kvelds, ammer før hun sovner og viss hun våkner om natten men det er sjelden.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg kutter dagen med en halv time morning og ettermiddag, og pumper i pausen, og arbeidsdagen blir da kun på 6 1/2 time.
Ammer før jeg reiser, ammer når jeg kommer hjem, ammer før kvelds, ammer før hun sovner og viss hun våkner om natten men det er sjelden.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oki takk for svar:) sånn eg håper å gjøre det også. Men det får vi sjå på mandag; )

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp