dere som ammer..

Hver 2. eller 3. time.

ORIGINAL: Linn1982

Går veldig opp og ned. Noen ganger hvert 5 min og andre ganger hver 2-4 time.

Samme her. Gjør ikke så mye annet enn å amme når gutten vår er våken..[&o] Litt slitsomt, men går vel bedre etterhvert.

som regel hver 3. time. Men noen gangen blir det nesten 4 timer, andre ganger bare to. Hyppigere på ettermiddagen/kvelden.

jeg legger alexander til puppe akuratt når han føler for det jeg uansett om det bare er minutter siden sist..han er nå go og rund[:D] men det kan også gå 6 timer i mellom,spes på natta..

Legge Dennis til puppen når han vil ja.... men e ca en time til tre timer imellom.. på natta e det ei fire tima imellom.. [:)] 

varierer litt..hun sover ofte lenge tidlig på dagen,så har hun en periode midt på dagen der hun vil ha mye,før det blir rolig igjen..så kvikner hun litt til igjen på kvelden,og er vel ikke helt fornøyd før i mellom tolv og to en gang.

føler at jeg har litt mindre melk på kvelden og tror det er derfor hun vil ha oftere da, men det blir som hos dere andre. 1 til 3-4 timer i mellom. [:)]

her ammes det hyppig fra morgenen av, fra 06.00 og fram til ca 12-13.00,med mindre enn 2 timer mellom. Så ammes det ca hver tredje time fra 13.00 og fram til 19.00. Og så fram til ca 24.00 ammes det hyppig igjen, med ca 2 timer mellom hver gang[;)] Så ammes det ca en eller to ganger om natta mellom 24.00-06.00.  Sulten hu snuppa her tror jeg[:D]

Back
Topp