Dere som ammer

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
hvor mange flasker har dere i hus? i tilfelle lissom..

siden vi har prøv litt forskjellige flasker har vi 5 flasker i hus nå.
Men kun 3 av dem brukes til mating. de 2 andre blir nå brukt til oppbevaring hvis jeg må pumpe.

2. Men bruker via-begrene til flaskemating, så det går mest i dem når han får nedfrosset mm. 

3

Har 3, men bruker bare èn av dem hvis noen skal passe henne.

Vi har en del flasker, men mange av dem bruker vi bare til å fryse ned melka på..
Har et lager her, om det skulle skje noe, er det greit å ha så han kan få flaske [:D]
Men har hittil bare testet flaska 1 gang, det gikk greit heldigvis, men liker nok puppen bedre[;)]

Har mange avent flasker etter storesøster, men har bare kjøpt to nye smokker. Har også MME i skapet i tilfelle [:)] 

Ekstremt mange.. men de er etter storebror som var flaske baby, så har ikke kjøpt noen nye dennegangen. Her går det i gjennbruk [;)]

2 stk. Bruker bare hvis oen skal passe han eller hvis han er umettelig på kvelden før leggetid :)

2[:)]

tror jeg har 8 men 5 er i frysa med melk 

ingen!

Har jo "gamle" flasker, for Linus bruker de enda. Men har ingen flasker jeg ville gitt til Viljar. Heller ingenting å ha i de.

4. 3 små og én litt større.

3 dr.brown
4 avent

+ 5til (billige fra sverige) var sånn 10kr pr flaske eller noe.. De fryser jeg ned melk i, samt setter i kjøleskapet med sukkervann når jeg har kokt opp det!  har også mange sånne avent beger som jeg fryser ned melk i...

Så har nok flasker.. har også mme i skapet tilfelle det trengs (tviler på det siden jeg har et ganske stort lager med mm i fryseren)[:)]

Har vel 3-4 etter storesøster, men har enda ikke forsøkt om mini tar flaske.
Har ikke hatt behov for barnevakt enda.

Back
Topp