dere som ammer(vekt)

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: 2*små

Har 2 kg mindre enn når jeg ble gravid med første mann så må si det har god effekt[:D]

det er jo kjempe!

noen er veldig heldige og har effekt av amming med å gå ned eller kunne spise hva de vil å ikke gå opp..
andre ikke.. ganske forskjell.
glad jeg har effekt=)

ORIGINAL: *Nikki*

ORIGINAL: *Minibønna*

Litt av all nedgangen ligger jo i at du gikk opp så lite og snuppsi, ikek for å være slem[;)]

Sist gikk jeg opp 4.5 kg, ned 10 kg uten å amme[;)]

de sier jo at legger du på deg 12 kg i svangerskapet så går du i "null"

Denne gangen gikk jeg opp 10 og ned 10, uten å amme!!!

En vennine av meg gikk opp 20 kg under graviditeten, og ned 34, hun var IKKE stor i utgangspunkte.. var vel 65 kg, var beinrangel til slutt, og stappa alt hun kom over i munnen!

det går fint=) du er aldri slem.
svangerskapene hjelper meg nok godt på vei med rask nedgang[:D] ingen tvil der.
men så er det ammingen nå som opprettholder at jeg ikke går opp.. kunne jo vært heldig å gått videre ned nå, men det nytter ikke med snop i skapet.. sa noen 30 dager`?? må begynne.. hvor får jeg det programmet?==)
med vic var det opp 7 ned 10..

shit, 34 kg?? er det mulig.. ammet hun?

Ja, hun ammet, var bare skinn og bein til slutt!
Og babyen hennes var ikke spes stor

Gikk opp 14kg mens jeg var gravid, og gått ned snart 16kg[:)] Er på trivselsvekta mi om 1 1/2 kg[:D]

Lever på snop, vann og middag[8D] Prøver å bli flinkere hele tiden.." På mandag, DA.....!" Men skal iallefall begynne med 30days over helga(trenger noe oppstramming)[:)]
Har vært slik de andre gangene også: amming = sukker-kick[8D] Men alikevell går jeg ned i vekt..Tenk om jeg hadde holdt meg unna snopet da[8|]

ORIGINAL: camlilla

nå er jeg stagnert på 12. men vil jo ta av 10 kg til.
hvorfor er jeg så dum å stapper godis i kjeften hele tiden? har du en forklaring[8D]

føler jeg har ødelagt kicket liksom..... grrr

skulle slanke meg i januar,så februar.. ikke klart det..

hvis du finner et godt svar vil jeg gjerne vite det.. klarer ikke la være å stappe no i kjeften selv..  akkurat som all tenkinga på å ville gå ned i vekt har dårlig innvirkning på meg. føler at jeg går glipp av noe hvis jeg ikke spiser godteri eller no føler jeg..

hehe,finner jeg svaret gir jeg lyd! mulig vi får teipe kjeftne=) haha!
når folk snakker slanking blir jeg helt syk.. så når slanke greiene roer seg på folk rundt meg,da kan jeg begynne=)

hehe.. ikke sant. da blir det nok ikke no slanking før nærmere jul.[8D] er først da folk kan spise litt ekstra. er iallefall etter bikinisesongen.. får inderlig håpe vi klarer å omstille oss før det[;)]

Gikk opp 20kg, ned 12kg med en gang. Nå har jeg 6-7kg igjen før jeg er fornøyd og er på matchvekt 55kg [:)]

Jeg gikk opp kun 1 kg i løpet av svangerskapet, så når jeg omsider veide meg igjen etter fødselen veide jeg 9 kg mindre enn før jeg ble gravid. Den vekten har holdt seg ganske stabil nå så vet ikke om ammingen har hatt så mye effekt, men jeg har spis snop hver dag og ikke trent noen ting, så kan være jeg hadde gått ned i vekt om jeg hadde vært litt flinkere der[:D] Får starte på mandag.....[8D]

ORIGINAL: *Precious*

Gikk opp 14kg mens jeg var gravid, og gått ned snart 16kg[:)] Er på trivselsvekta mi om 1 1/2 kg[:D]

Lever på snop, vann og middag[8D] Prøver å bli flinkere hele tiden.." På mandag, DA.....!" Men skal iallefall begynne med 30days over helga(trenger noe oppstramming)[:)]
Har vært slik de andre gangene også: amming = sukker-kick[8D] Men alikevell går jeg ned i vekt..Tenk om jeg hadde holdt meg unna snopet da[8|]

her trengs det også oppstramming.. men jeg vil jo helst ned 10 tl jeg da..
så hvorfor klarer jeg ikke slutte å snope? hehe... er ikke lett..
prøver igjen i morgen=)

tenk om man hadde klart å holde seg unna snopet... ja.ammingen gjør virkelig underverk her også... spiser jo akkurat hva jeg vil,uten å gå opp..

Kjempe effekt. Er snart der jeg var da jeg ble gravid.

Jeg har hatt veldig god effekt av ammingen, men ser ut om vektnedgangen har stoppet opp nå. Gikk opp 6 kg under svangerkapet. og har gått ned ca 15.

jeg har ikke så god effekt av amminga denne gangen, hadde det første gangen, da gikk jeg ned 8 kg ekstra[:)] må jobbe for å få av de kg som sitter nå, de sitter VELDIG godt.....[&:]

Har ikke hatt noen god effekt av ammingen,hverken forrige gang eller denne gangen..Ikke gått ned veldig mye i vekt så må vel bare forbrede meg på å begynne å trene skikkelig snart[:)] Men jeg vet jo ikke hvordan det ville vært om jeg ikke ammet da,da hadde jeg vel bare fortsatt å gå opp i vekt,for jeg klarer virkelig ikke å være så sunn som jeg burde...[8D]

ikke lett å være sunn altid. men bra enn har effekt da.. om man står stabilt så er jo iallefall det bra=)

med storebroren gikk jeg opp 18 ca og ned 25kg innen 10mnd
med minsta gikk jeg opp 20kg og ned 13 innen 1,5mnd.. og enda mer nå, bare ikke veid meg..
Men funker for min del...[:)]

var tilbake til vekten før fødselen rett etter vi reiste hjem fra barsel. Men har ikke gått ned vedlig mye...for masse sjokolade som frokost og lunsj her i huset [>:]

må si vi er heldige..
virker ikke noe greit å slite med en del kg fra svangerskapet

Jeg har ikke vekt. Men trur det funker! Sist jeg veide meg var jeg 11 kg lettere enn startvekta når jeg ble gravid... :)
Men føler at alt bare henger og slenger da... [8D]

Back
Topp