dere som ammer(vekt)

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
har dere god effekt av amingen?
Jeg må si jeg er heldig og har GOD effekt..
Gikk opp 5 kg i svangerskapet og nå gått ned 12 kg.
Jeg spiser dessverre snop hver forbaska dag=( og spiser mat akkurat når jeg måtte ønske det....
Men vil jo gjerne mer ned,så hadde jeg sluttet å snope kunne jo ammingen hjulpet meg mere....men er jo så deilig å spise og kose meg uten å spy=)

Har god effekt av ammingen, men var mest i begynnelsen. Nå har jeg hatt et sukkerkick en stund så når jeg blir kommer over det kommer jeg sikkert til å gå ned enda mer. Men jeg går iallefall ikke opp enda jeg spiser godteri så iallefall heldig sånt sett. 

husker vekten var helt stabil de 8 mnd jeg ammet vic... når jeg sluttet gikk jeg opp 5 kg på null time.. men spiste jo da snop som nå og sene måltider..

skal skjerpe meg selv om effekten er god, men vanskelig også da..

gikk ned 14 kg de 2 første mnd men så begynte jeg og drikke 1,5 l cola hver dag og spise skjokolade og da har vekta stoppa helt så fra mandag av er det ikke cola og skjokolade anna enn på lørdag :) så får man tro vekta går mer ned igjen :)

Man må jo ha et godt kosthold for å ha effekt av amming også... jeg har gått ned til normalvekt strax... men mensen lurer like rundt hjørnet så soretter vel litt opp da[8D]

Tja, alt fra svangerskapet forsvant fort...... Men etter det står det stille!! (kan jo være pga snop da...... hehe)

Ja. Er heldigvis på vei opp igjen til normalvekten nå. Synest jeg har gått for mye ned....
Men spiser når jeg føler for det og akkurat det som passer meg der og da.... [8D]

ORIGINAL: Lillesnille

Man må jo ha et godt kosthold for å ha effekt av amming også... jeg har gått ned til normalvekt strax... men mensen lurer like rundt hjørnet så soretter vel litt opp da[8D]

jeg føler meg ikke så veldig sunn.. men jeg har knall effekt.
men må like vel skjerpe meg. og slutte å snope hver forbaska dag...

ORIGINAL: fruit

Ja. Er heldigvis på vei opp igjen til normalvekten nå. Synest jeg har gått for mye ned....
Men spiser når jeg føler for det og akkurat det som passer meg der og da.... [8D]

så bra vekta er på vei opp igjen da=)
her hadde jeg nok rast ned enda en del kg om jeg ikke snopet så..
men må jo si 5 opp og 12 ned er bra=)

ORIGINAL: EarlGrey

11kg under startvekta fra når jeg ble gravid - så har gått ned 18kg![:D] 

wow
knall!
spiser du mye snop eller klarer du å tenkte sunt?
hadde nok gått enda mer ned om jeg kunne være flink og sunn

Det funker ikke her nei, gjorde ikke det med førstemann heller[8D]

nå er jeg stagnert på 12. men vil jo ta av 10 kg til.
så hvorfor er jeg så dum å stapper godis i kjeften hele tiden? har du en forklaring[8D]

føler jeg har ødelagt kicket liksom..... grrr

skulle slanke meg i januar,så februar.. ikke klart det..

Her har jeg rast ned i vekt, har ikke vekt så vet ikke hvor mye.
Men utfra magen å dømme er jeg så tynn som jeg ikke har vært på 10 år!!![:D]

Litt av all nedgangen ligger jo i at du gikk opp så lite og snuppsi, ikek for å være slem[;)]

Sist gikk jeg opp 4.5 kg, ned 10 kg uten å amme[;)]

de sier jo at legger du på deg 12 kg i svangerskapet så går du i "null"

Denne gangen gikk jeg opp 10 og ned 10, uten å amme!!!

En vennine av meg gikk opp 20 kg under graviditeten, og ned 34, hun var IKKE stor i utgangspunkte.. var vel 65 kg, var beinrangel til slutt, og stappa alt hun kom over i munnen!

ORIGINAL: *Nikki*

hvorfor er jeg så dum å stapper godis i kjeften hele tiden? har du en forklaring[8D]

hvis du finner et godt svar vil jeg gjerne vite det.. klarer ikke la være å stappe no i kjeften selv..  akkurat som all tenkinga på å ville gå ned i vekt har dårlig innvirkning på meg. føler at jeg går glipp av noe hvis jeg ikke spiser godteri eller no føler jeg..

Litt som deg! Opp 2.5 da jeg var gravid, ned 10.5 etterpå! Stått på stedet hvil nå siden jul! Men trener ikke og spiser usunt, så hadde kanskje gått ned mer om jeg spiste sunnere!

Har 2 kg mindre enn når jeg ble gravid med første mann så må si det har god effekt[:D]

ORIGINAL: IngiManathingi

Litt som deg! Opp 2.5 da jeg var gravid, ned 10.5 etterpå! Stått på stedet hvil nå siden jul! Men trener ikke og spiser usunt, så hadde kanskje gått ned mer om jeg spiste sunnere!

ikke trent noe jeg heller...
kjenner jeg må det,ikke bare når jeg har lagt 9 mnd. huden trenger å strammes

ORIGINAL: *Minibønna*

Litt av all nedgangen ligger jo i at du gikk opp så lite og snuppsi, ikek for å være slem[;)]

Sist gikk jeg opp 4.5 kg, ned 10 kg uten å amme[;)]

de sier jo at legger du på deg 12 kg i svangerskapet så går du i "null"

Denne gangen gikk jeg opp 10 og ned 10, uten å amme!!!

En vennine av meg gikk opp 20 kg under graviditeten, og ned 34, hun var IKKE stor i utgangspunkte.. var vel 65 kg, var beinrangel til slutt, og stappa alt hun kom over i munnen!

det går fint=) du er aldri slem.
svangerskapene hjelper meg nok godt på vei med rask nedgang[:D] ingen tvil der.
men så er det ammingen nå som opprettholder at jeg ikke går opp.. kunne jo vært heldig å gått videre ned nå, men det nytter ikke med snop i skapet.. sa noen 30 dager`?? må begynne.. hvor får jeg det programmet?==)
med vic var det opp 7 ned 10..

shit, 34 kg?? er det mulig.. ammet hun?

ORIGINAL: camlilla

ORIGINAL: *Nikki*

hvorfor er jeg så dum å stapper godis i kjeften hele tiden? har du en forklaring[8D]

hvis du finner et godt svar vil jeg gjerne vite det.. klarer ikke la være å stappe no i kjeften selv..  akkurat som all tenkinga på å ville gå ned i vekt har dårlig innvirkning på meg. føler at jeg går glipp av noe hvis jeg ikke spiser godteri eller no føler jeg..

hehe,finner jeg svaret gir jeg lyd! mulig vi får teipe kjeftne=) haha!
når folk snakker slanking blir jeg helt syk.. så når slanke greiene roer seg på folk rundt meg,da kan jeg begynne=)

Back
Topp