Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du fra 8 fullførte eller påbegynt uke 8Var på en 6+2 og en 7+3. Ville gått fra 8 uker siden det er en slags magisk grense for om det går bra eller ikke. Risikoen er hvertfall betraktelig mye mindre
8+1 og senereMener du fra 8 fullførte eller påbegynt uke 8
Lysten sier NÅ, men fornuften ber meg vente
For å se mente jeg.... Ikke formålsparagraf.... Ipadn retter på de merkeligste ting....
Har lest at nakkefold synes mellom uke 10 og 13, helst i uke 12. Noen som vet sikkert?Vi skal i uke 13-14, etter uke 12 ser man om det er misdannelser eller kromosonfeil.
Har allerede fått sett på utvendig ul at det var en liten prikk der i uke 6, (var redd det var to!) Fikk det på legekontoret
Best med fra innsiden så tidlig. Jeg betaler selv fordi jeg ikke har noen medisinsk grunn til å be om tidlig ul, jeg var kun bekymret... betaler den i uke 12 selv også siden man i følge loven ikke har krav på en ul da. Dette er selvfølgelig annerledes for dem med komplikasjonshistorikk...Kanskje dumt spørsmål, men tar de ultralyden fra utsiden eller innsiden så tidlig? Betaler dere selv?