Dere som allerede har testet positivt...

MorMonsen

Forelsket i forumet
For det første, gratulerer! Hvilken test har dere brukt? Med mine to første barn testa jeg positivt allerede 3+1, og tok en clear blue test i ettermiddag hele 5 dager før forventet mens. Den ble negativ. Veldig tidlig da, så har ikke gitt opp håpet akkurat ;)
 
Brukte Refus sin test jeg ,raska med meg en  når jeg sto i kassakø på Kiwi
 
Hehe, det var lurt. Det skal jeg kjøpe, så slipper jeg kjøpe enda en test på apoteket. Små forhold på bygda ;) Testa du positivt i dag? Og når hadde du IKM?
 
Kjøpte noen billigstrimler for en liten stund siden.
Er de jeg har testet med foreløpig (11-12 dpo), og fikk opp en svak strek :)
Har også en cb liggende, men tenkte jeg skulle vente til i morgen før jeg prøver den.
 


MorMonsen skrev:
Hehe, det var lurt. Det skal jeg kjøpe, så slipper jeg kjøpe enda en test på apoteket. Små forhold på bygda ;) Testa du positivt i dag? Og når hadde du IKM?


Kjenner til små forhold ja,dem har da taushetsplikt men læll så føles det litt blæ å kjøpe for mange tester på sammen plassen  når man bor på  liten plass...
Jeg skal i følge syklus ha mensen 20-21 juni så jeg  fikk posetiv test før IKM
 
Jeg testa 12 dop, og fikk svaakt utslag på GT. Det var vel A1 sin test trur jeg det var, mener det i alle fall.. Skal ta en ny i mårra, for da har jeg ikm. Har både gode opplevelser med de, og med CB digital sine tester..  :)
 
Billigstrimler testet jeg positivt med 3+3. cb og rfsu var negative...
 
CB sin test, kjøpt på apoteket. Testet på 3+5 :-)
 
Billig tester. Er nå ca 3-4 uker :)
 
Back
Topp