Dere som allerede har barn...

Gikk opp 27 kg, gikk ned 20 kg på tre mnd. Fullamma til hun var rundt fire mnd. Resten av gravidkiloene gikk jeg ned litt etter litt uten trening. Håper jeg er like heldig med å gå ned alle gravidkiloene denne gangen også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gikk opp 12 kg forrige gang og ned 11 kg. Er ikke direkte undervektig fra før av pluss at jeg har diabetes type 1, så å gå opp så altfor mye er ikke et pluss.

Med førstemann la gikk jeg opp fra 55kg til 87kg, altså 32kg. Tok to år å ta av 22kg, de siste 10kg sitter sabla godt.

Før jeg ble gravid kunne jeg spise hva jeg ville og gikk aldri opp mer enn 2kg maks hvis jeg hadde ekstreme spisevaner (som jeg ganske ofte hadde). Veldig irriterende å ha det sånn til slutten av tjuaåra, og så pang: selvdisiplin må til for å holde formen. Ble ganske bortskjemt...

Ganske bekymra for denne gangen siden jeg startet med noen ekstrakilo :(

Startet på 51.5 sist og raste gradvis opp til 78+... Jobbet beinhardt med trening og null godter, etter jeg var nede på 55 etter 6 mnd var jeg fornøyd nok. De siste raste raskt ned etterpå uten annet enn amming, var tynnere enn noen gang nesten! Gikk opp igjen litt etter halvannet år. Nå startet jeg på 50.7, er allerede 53.7 i uke 12+0.. Men ligger bedre an enn sist! Skal gå opp mindre, trene mindre og kose meg mer i barselstiden:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg la ikke på meg noe i begge mine svangerskap (dvs, vekten varierte med +/-1kg gjennom hele tiden).
Var 6-7kg lettere enn Startvekt når jeg kom hjem fra føden

Gikk opp 30 kg, ble kvitt bare 8 av dæm de neste 2 mnd. :( de resterende sitter enda... men ga ingen spesiell innsats for å bli kvitt dem heller da. Hadde nok. Med andre ting. Denne gangen har jeg foreløpi bare gått opp 8 kg :) :) yeii! Å denne gangen skal også alle kiloene bort, samt en god del kilo fra forrig gang :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg gikk opp 32 i forrige svangerskap. Ble kvitt alt på 2 år. Startet ny graviditet med samme vekt som med første. er i uke 23+1 og lagt på meg 9 kg. Håper blir litt mindre denne gangen

La på meg 5 kg i forrige svangerskap, de siste mnd og la på meg enda mer etter på :-(
Er i dag 26+3 og har lagt på meg 5 kg..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp