Dere shreddere..

Linda*

Forelsket i forumet
Klarer dere alle øvelsene?
Jeg har ikke kjangs i havet å klare verken armhevingene eller mageøvelsene. Blir så irritert att nå slo jeg av hele dritten! :P

Har bare gjort dette i går då, men armhevingene hadde eg ikke sjans på! (ikke på kne en gang[&:])
Og dessuten er jeg elendig når det gjelder å hoppe! Men eg får bare prøve videre, kan jo bare gå bedre, er ikke mulig å bli verre.. Hehe

klarer ikke alle armhevingene, men blir lettere for hver dag saa bare fortsett ! [:D]

Klarer armhevingene på knærne.... Men ikke alle i settet de første gangene. Blir bedre for hver dag! Så hal jeg slete med plankeøvelsene i sett 2, men nå er jeg på sett 3 og det er mye gøyere, tyngre men alikevel lettere øvelser!

hvor har dere lasta ned dette, jeg får lasta den ned på pirat bay men videoen funker ikke, hører kun skravla på hu jilian el hva hu heter...........hvor bestiller dere videoen?

til å begynne med klarte jeg 4 armhevinger. på dag 4..klarte jeg 6 og så pusja jeg meg mer og mer. samme på mage...hadde ikke sjans. men tok til jeg ikke klarte mer, pusha meg. når ho sier to til så tenkte jeg ok to skal jeg klare.var flere øvelser jeg ikke klarte fult ut men på dag 5- 6 gjorde jeg alle.

sliter med den øvelsen som du skal løfte rumpa i været. blei liggene i full latterkrampe når jeg skjønte at jeg er for tung bak [&o][:D] Men vil på ingen måte gi opp. Ho Jillian sier jo det i denne delen at de som er på dag 5 eller 6 på level 1 at det blir mye lettere etterhvert [;)] Så stå på jenter!!! dette klarer vi alle sammen selv om det er tungt nå de første dagene!! Må bare over en liten kneik, rett og slett [:)]

ORIGINAL: elva

Jeg begynte idag. Klarte alle øvelsene. men armhevingene tok jeg på knærne, for jeg klarer ikke mer enn 6 armhevinger om jeg skal ta skikkelige... så da tar jeg heller de på knærne så jeg klarer flere om gangen [:D]

men skal ærlig si at det var litt hardt med den treninga, men veldig gøy. å ikke minst hærlig etter jeg var ferdig og kunne ta en deilig dusj [:)]

brukte to vannflasker til vekter, men skal ut å kjøpe skikkelige idag + en gym-matte til å ha under på gulvet

Jeg kjøpte en trenings/baby matte på babyshop (tilbud til 499) så deler jeg og baby på den[:)] Funket fint det!

Back
Topp