dere scrappere!

Fru Lotten

Forumet er livet
Av rein og skjær nysgjerrighet - hvor lenge har dere holdt på?

Ser på scrappeforumene rundt at noe har skjedd siste året/halve året etter at det har kommet mer i media og reklame osv....så bare nysgjerrig...og hvordan kom dere borti scrappingen?

Første gang jeg scrappet var i fjor i juli når hsm var her hos meg å holdt sitt første scrappekurs. Ble bitt av basillen med en gang jeg[:D]

kan jo begynne selv da....jeg har alltid "scrappet", helt siden jeg var lita har jeg lagt ned mye jobb i å pynte albumene mine, men det gikk jo da mer på tekst og tilfelige klistremerker her og der[:D]
for ikke å snakke om skoledagbøkene fra 8-12-års alderen. de var det mye jobb med, skal lete lenge etter mer altrede bøker![:D]

men sånn "ordentlig" scrapping kom jeg borti rundt årsskiftet 2003/2004. kikket litt på nett og sånn...begynte så smått å prøve meg våren/sommeren 2004, men det var ikke før høsten 2004 etter at lillemann så dagens lys at jeg meldte meg inn på scrapping.no og virkelig begynte å gjøre alvor av det og kunne kalle meg en scrapper

Hei

Jeg har holdt på siden januar 07 ca...
Jeg komme over det sakte men sikkert, jeg skulle bare sette bilder i album... det ene ledet til det andre og nå er jeg stuck! :D

jeg begynte når jeg var gravid med førstemann.. ca 2 og et halvt år siden... første jeg scrappet var ultralyd LOen hans[:)] jeg hadde permisjon å kjede meg veldig.. spurte faktisk her inne etter en hobby å bedrive tiden med.. husker ikke hvem d var men var vertfall noen fra bv som sa scrapping[;)][:D]

Har holdt på siden jeg var liten, elsket å pynte album, men det var ikke scrapping da...det var mest tekst og klistremerker, men det har bare utviklet seg gradvis, og i 2006 eksploderte det, og jeg ble hekta med en gang!![:D]

Mykje da samme med meg som med dei andre her. Har alltid likt å halde på med albuminnliming, styra på med klistermerker, gamle kvitteringar, turistbrosjyrar, utenlandskemyntar, osv osv [;)] Har itillegg ein mamma som også er veldig glad i å sysle med sånt [:)] Men har vel dreve på med scrapping sidan.....hmmmm, 2005/2006 kanskje, har heile tida balla på seg [;)] Var tilskuar på eit nybegynnarkurs i september ifjor, va liksom der eg virkelig fekk auga opp for alle dei verktøya og metodane scrapping har å tilby!

Jeg begynte etter at veslegutten kom til verden.
Ville ikke lage ett standar album, ville gjøre det mye mere personlig!

Har alltid hatt sansen for å drive å fikkle med sånn!

jeg begynnte scrappe for ca 1 år siden. har alltid vært intr i foto.
Å har alltid pynta albuma litt når jeg har limt inn. sjelden jeg handla sånne lomme-album.
men var ikke før jeg fikk min første sønn jeg gikk til innkjøp av scrappesaker, ble hekta med en gang!
Tør ikke tenke på hvor mange tusenlapper jeg har brukt på det bare det siste året nå[8D]

begynte med digi scrap i 2006 når jeg ventet jentungen.. holdt det på pause litt en stund mens jeg bare redigerte bilder og så begynte jeg for alvor igjen 2007. Blitt mye forskjellig etter det.
begynte med scrapping etter en liten visit her.

Har vel scrappet i over 3 år nå. Var søsteren min som begynte, og da jeg så albumene hennes ville jeg og prøve. Elsker den hobbyen!!! Passer midt i blinken for meg i alle fall.

hmmm prøvde me no første gang i julegave t besteforeldra til småen jula 2006 å siden he e vært hekta men ikke ofte e får gjort så mye lenger da siden vi he for liten plass[:(]  men e skal skjerpe me no hehe. Blei helt bitt av dette så kan ikke gå forbi scrappebutikker lenger...

ORIGINAL: summer82

hmmm prøvde me no første gang i julegave t besteforeldra til småen jula 2006 å siden he e vært hekta men ikke ofte e får gjort så mye lenger da siden vi he for liten plass[:(]  men e skal skjerpe me no hehe. Blei helt bitt av dette så kan ikke gå forbi scrappebutikker lenger...

Aj, kjenne til problemet [8D] [&:] [;)] [:D]

ORIGINAL: Huldermamma

Aj, kjenne til problemet [8D] [&:] [;)] [:D]

problem?[8|] shopping er jo halve moroa!!![:D][8D]

Jeg var hoss en veninne og drakk kaffe,så fikk jeg se i noen av hennes albummer.Jeg har vært hekta etter det.Syns det er så koselig.Nå blir det litt lite tid til sånnt,men av og til på kveldene får jeg enda sjangsen til å scrappe litt :-)

ja forsåvidt e shoppinga halve moroa hehe. kjenne til syndromet der man kjøpe mer enn man rekke bruke eller? hehe... sambo e litt fortvila tror e hehe. men kan igrunn forstå han[:)]

ja forsåvidt e shoppinga halve moroa hehe. kjenne til syndromet der man kjøpe mer enn man rekke bruke eller? hehe... sambo e litt fortvila tror e hehe. men kan igrunn forstå han[:)]

jeg begynte å regne på hvor mye jeg har brukt på bare QK-dies og alfabeter her for en stund siden jeg...det var en dårlig ide.....

Back
Topp