Dere rockere..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Hvor lenge rocker dere i slengen? Jeg har nettopp begynt å rocke, og nå klarer jeg å holde den oppe i 5 minutt i slengen.. Men guuud så sliten jeg er etterpå.. Hvor lenge rocket dere før dere fikk resultater? 

ORIGINAL: Lolodi

Jeg rocker i 15 minutter. 7,5 minutt hver vei. Har rocka i to uker nå og jeg er mye sterkere, men har ikke gått ned noe i cm. 

Oi dæven.. Må man ta begge veier?? [8|]

Jeg har ikke holdt på så lenge enda, men tar ca 5 min til sammen. Er så blå (nesten svart) at jeg gir meg når jeg kjenner det skikkelig gnager. Skal måle meg nå og igjen på fredag. Vet ikke om jeg har gått ned noe, men jeg føler meg faktisk rettere i ryggen av alle ting...

i begynnelsen holdt jeg på i 5min hver dag...ble utrolig blå hele veien... tok pause en uke for så å begynne på igjen... økte med 5min når det føltes greit. nå er jeg oppe i 1time hver kveld... mistet mange cm...

Et lite tips er å trene noe annet først så du får varmet opp litt. Hvis jeg bare tar fram rockeringen å begynner å rocke klarer jeg ikke 2 min engang. Men jeg trener 45 min med Jillian Michaels No more trouble zones først og da klarer jeg fint å rocke i en time etterpå. Og da gir jeg meg kun fordi jeg ikke gidder mer. Litt kjedelig å stå så lenge å rocke.

ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: Lolodi

Jeg rocker i 15 minutter. 7,5 minutt hver vei. Har rocka i to uker nå og jeg er mye sterkere, men har ikke gått ned noe i cm. 

Oi dæven.. Må man ta begge veier?? [8|]

Jepp, du bør det [:)] Ellers blir du skeivt trent.

Jeg rocker 10 minutter hver vei, og gir meg kun fordi det er kjedelig.
Kunne stått i evigheter. Har markerte magemuskler som er veldig sterke.
Ikke gått ned noe i cm, siden jeg er veldig tynn fra før av.

Jeg får bare til en vei jeg. Holder på å bli gal! for nå tør jeg snart ikke rocke mer samme veien - er redd for å bli skjev (i magen daahh!). Så dermed har jeg mer eller mindre kuttet det ut. Og det var jo IKKE meningen!

Back
Topp