Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LaOna
nå er det ingen som gidder å svare på tråden min forde den hele tiden blir slettet. tusen takk til dere som ødela for alle oss andre!
ORIGINAL: *lille bv engel*
jepp...(prøver å svare for 3 gang)...
flere ganger....den mest konkrete hendelsen er rett etter jeg ble sammen med min kjære...
Som et tidligere mobbe offer hadde jeg problemmer med å tro at han ville være sammen med meg for alltid....jeg lurte veldig på om jeg skulle slå opp før han gjorde det, for da ville jeg ikke bli så såret når han slo opp...(jeg trodde faktisk at en gang ville han nok gjøre det)...jeg husker jeg ber til Gud og mer eller mindre krever et svar fra ham.....jeg ville ha et tegn som det ikke gikk an å ta feil av, at jeg skulle være med min kjære.....
etter på går jeg og holder rundt min kjære og vi møtter en jeg kjenner...til vanlig pleier han å hilse høflig og så spør om mine foreldre...om hvordan de har det og hvordan jeg har det....men denne gangen så skal han til å ta meg i hånden men så stooper han mitt i handlingen, og legger den ene hånden på skulderen min og den andre på skulderen til min kjære og sier "Gud velsigner dette forholdet"
nå er vi vært gift i over 5 år....og jeg har aldri angret på det
ORIGINAL: Minimeg
nå er det ingen som gidder å svare på tråden min forde den hele tiden blir slettet. tusen takk til dere som ødela for alle oss andre!
Dette blir for drøyt. Man er gjerne flere for og krangle.....
ORIGINAL: Nahemah
ORIGINAL: LaOnaIkkesant, orker ikke å skrive alt jeg skrev i den andre tråden på nytt, ble skuffet når jeg skulle inn hit for å se om jeg hadde fått noen respons på det jeg skrev, så er hele driten slettet.
Supert at folk må krangle i interesante tråder[8|]
ORIGINAL: *~Tammis~*
Jeg spørr fordi jeg er nyskjærrig og fordi jeg gjerne vil lære mer om relgion, ikke for å krangle.
Hvordan viste dere at tregnet var fra gud??
Lette dere etter tegn, eller bare kom det uventet til dere?
ORIGINAL: ~monicola~
Nei vet du meg hva LaOna - nå har jeg sittet på sidelinjen her og lest - ikke svart.
Synes det er urettferdig av deg og lite modent å slenge ut av deg at det er de andres skyld.
Du sa selv for et par tråder tilbake at du ønsker at folk skal oppføre seg mer voksent - da bør du også selv gjøre det samme.
ORIGINAL: *~Tammis~*
Jeg spørr fordi jeg er nyskjærrig og fordi jeg gjerne vil lære mer om relgion, ikke for å krangle.
Hvordan viste dere at tregnet var fra gud??
Lette dere etter tegn, eller bare kom det uventet til dere?