dere røykere

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
hvordan går det med dere? noen som har klart å slutte?

Jeg har ikke røykt på 2 uker [:D] var veldig tungt i begynnelsen, men nå tenker jeg nesten ikke på det lenger.. blir faktisk kvalm av lukten om jeg står ved siden av noen som røyker...

Røyker ikke, men så FLINK du er

så bra!![:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Takk [:D] 

ja røyka i 10 ÅR !!!
men sluttet for en uke siden! kjenner suget men lar være..
har aldri før hendt at jeg har holdt meg en hel dag uten røyk og nå har jeg plutselig holdt meg i mange dager :)

Har ikke lagt den fra meg desverre. Men har gått ned fra 20-25 om dagen til under ti om dagen.Og må jo si at det er en stor forbedring og at jeg veldig stolt av meg selv[:D] Og jeg har røyka i 14 år ca...[&:]

veldig flinke

Jeg syntes dere som røyker enda, men som samtidig røyker mindre også er flinke. Er nok vanskelig...stå på sier jeg bare [:)] Det lønner seg med hardt arbeid. [:)]

dere er kjempe flinke, både å kutte masse ned og slutte helt [:D] det er IKKE enkelt.. man må liksom finne på noe annet å gjøre når man kjenner at: nå skal jeg egentlig ha tatt en røyk........ [8D]

Har heldigvis vondt i halsen + kvalm, så i dag har jeg bare røykt 3 stk til sammen[:)] Vanligvis røyker jeg ca 30 om dagen, så jeg regne med jeg skal klare å kutte ned denne gangen også[:D]

Jeg slutta da jeg fikk "Gravid" på testen min[:D]
Var JÆ.... vanskelig de 2 første dagene, men går bedre nå ja... har vært røykfri nå i 9 dager[;)] Er 3. gangen jeg slutter nå, har slutta hver gang jeg har vært gravid...

Men hadde vært godt med en røyk nå på sommeren i finværet på kvelden osv.... men men jeg klarer meg uten så lenge jeg vet at det er en liten spire inni meg[:)]....

sluttet forrige svangerskap jeg også... får se hvordan det går etter dette [8D]

veldig bra, slutta å røyke samme dag som æ fant ut at æ va gravid med nr 1, gikk kjempefint. Slutta også på dagen da æ va gravid sist, men æ mista og påska kom med masse vin så da va d påån igjen. Fant ut at æ va gravid på tirsdag og har vært røykfri siden. Synes egentlig at d ikke e så vanskelig æ, me tanke på kor mye skade røyken kan påføre fosteret. Har røyka i 16 år, ca. 10 om dagen, minus når æ har vært gravid og amma. Selvfølgelig kjenne æ suget, men vil ikke skade eller drep babyen min. No provosere sikkert mange, men det e sånn æ ser på det.

har sluttet begge gangene med gullungene våre men desverre begynt igjen, fest røyk som utartet seg til igjen og bli hver dag røyker hihi
men siste røk e tatt for denne gang og ska klare det denne gangen og
yepp så stå på snupper
ikke gi opp we can do it yeahhhhhhhhhhhh

Røyker enda litt, men har gått over til Kent hvit for den inneholder bare en tiendedel nikotin, tjære og karbonmonoksid i forhold til vanlige sigaretter. Skal slutte helt i løpet av helgen og er nå på full nedtrapping. På søndag (feil med tickeren) er jeg 5 uker på vei og det er i den uken alle de store organene dannes så da er det greit å ikke røyke :)

HÅPER jeg klarer det, røyka ganske lenge i forrige svangerskap og angrer bittert, egentlig rart at jeg ikke klarte å kaste røyken etter positiv test denne gangen men mista jo forrige mnd (kjemisk) så klarer vel ikke helt å tro på det enda.

Jeg heier på oss!

Kan jeg spørre dere om noe (dere som har sluttet før)...hvorfor begynne igjen, når dere har holdt dere i så og si 9 mnd? Skjønner det ikke helt. Spør fordi jeg er nyskjerrig, ikke fordi jeg tror jeg er mye bedre enn alle andre osv [:)]

Kan jeg spørre dere om noe (dere som har sluttet før)...hvorfor begynne igjen, når dere har holdt dere i så og si 9 mnd? Skjønner det ikke helt. Spør fordi jeg er nyskjerrig, ikke fordi jeg tror jeg er mye bedre enn alle andre osv [:)]

Skulle bare ta en festrøyk!

Jaddaaaaaa...

Jeg forstår at mange er redde for å miste fosteret,gi det skader osv ved å røyke.Men samtidig kan jeg ikke hjelpe for å tenke at det er ikke mange år siden hvor det var heeelt vanlig å røyke gjennom svangerskapene,og barna overlevde uten skader. Moren til sambo og moren min har røyket gjennom 3 svangerskap hver,og alle ungene er friske å fine.Så jeg mener man ikke skal være så veldig fanatiske når det kommer til akkurat det..Men det er min mening[:)] Jeg har trappet veldig ned,så det at man har barn i magen er jo en veldig god grunn for å slutte,men til dem som ikke klarer å slutte helt,ikke fortvil,tror det går bra uansett jeg[;)]

hiihi samme her
men denne gangen har eg ikke planer om å begynne igjen
eg røyker aldri med ungene eller blandt dem
så eg tar hensyn til alt og alle
men no e det slutt for min del
yeppsi har klart det før og klarer det denne gangen og[;)]

Back
Topp