Dere "puppe-eksperter" :p

Haha, puppe-eksperter fatisk :P Herlig!! :D

Men lurer vel egentlig litt på det samme selv og, så bare å svare altså!! :D :D :D

Kremt, jeg er tredjegangs og lurte på det samme i går da jeg gikk ute uten jakke i 2 pluss grader ... :oops: Sikkert veldig smart!! Jeg har ikke passet på det i de to andre svangerskapene, og sist gang fikk jeg mye problemer med tette melkeganger når melka kom etter fødsel, til tross for at jeg passet på å holde de varme. Hadde ofte høy feber og masse smerter i puppene. Har aldri hatt problemer med dette mens jeg har vært gravid.

Ikke et veldig fornuftig svar, men viss man ikke fryser er det nok ikke noe problem :)

Har jeg aldri tenkt på igrunn..hmmm men jeg har fått ganske mye råmelk nå så lurer vel på dette selv igrunn;) Skader hvertfall ikke å gjøre det..kanskje vi burde begynne med ammeinnlegg i ull?!?:)

Hehe..godt å høre at jeg ikke er alene om å lure på det :p

Fru Maja: hvis du lekker skikkelig så er det kanskje lurt :)

Jeg har ikke tenkt på det, men kjenner at det stikker litt i puppene når jeg fryser. Men her har jeg ikke fått noe i dem enda, ikke som jeg vet iallefall ;) De har bare vokst noe betraktelig :p

Sånn som jeg har forstått så trenger en ikke begynne med ullinnlegg og slikt før melken er kommet i gang å man er startet med ammingen :) Renner det mye må man jo bruke ammeinnlegg for å beskytte klærne og bh :)

jeg hører ikke til her i det hele tatt, men ja ut i fra at det er større sjanse for brystbetennelser så annbefaler jeg ullinnlegg :)
hilsen ammehjelperen :)
å, tusen takk for svar :) Håper det blir nok melk denne gangen. Tolker råmelk såpass tidlig som et positivt tegn :)

Da lurer jeg litt på: hvor handler dere ullinnlegg?
Jeg mener, jeg handlet noen sist, men de er jo så små de dekker nippelen liksom.
Det var litt overdrevent, men når man har ALT for store pupper hva gjør man da? Går med 3 innlegg dandert i bh'n?
Skal så sykt ha reduksjon når jeg er ferdig som meieri.

haha..tror jeg ler meg ihjel :p Kan desverre ikke hjelpe deg da.
Da lurer jeg litt på: hvor handler dere ullinnlegg?
Jeg mener, jeg handlet noen sist, men de er jo så små de dekker nippelen liksom.
Det var litt overdrevent, men når man har ALT for store pupper hva gjør man da? Går med 3 innlegg dandert i bh'n?
Skal så sykt ha reduksjon når jeg er ferdig som meieri.

Med tanke på at ull innleggene jeg hadde sist dekka hele puppen uten problem kan jeg ikke hjelpe deg der Nann. Men se inne på ammehjelpen.no, der må de ha store hvis det finnes :)

Med tanke på at ull innleggene jeg hadde sist dekka hele puppen uten problem kan jeg ikke hjelpe deg der Nann. Men se inne på ammehjelpen.no, der må de ha store hvis det finnes :)
Skal jammen inn der å sjekke
ikke fått råmelk selv enda, men plutselig er det der og behove for beskyttelse akutt :)

Jeg kjøpte ammeinnlegg på apoteket mener jeg, og der hadde de forskjellige str. Jeg har store pupper og de funket fint:)

Back
Topp