Dere pollenallergikere som ammer...

Lisemor_

Forumet er livet
Hvilke medisiner bruker dere? 
Jeg fikk Loratadin, men i pakningsvedlegget står det at man ikke skal bruke det hvis man ammer. Men helsesekretæren sa at jeg kunne det. Men jeg er skeptisk til medisiner i utgangspunktet og ble jo  ikke akkurat mindre nå... 

Jeg bruker Cetrizin, men kanskje litt annerledes for min del. Må ta en pille hver dag pga andre allergier også.....

Jeg har også Loratadin, det er førstevalget ved amming.emoticon Sa ikke legen din at du ikke måtte lese pakningsvedlegget? Pakningsvedlegg er skrevet av produsentene som dobbeltgardere seg mot alle hypotetiske klager. Legen din har mye sikrere oppslagsverk som han bruker for å finne ut hva du kan ta når du ammer.

Sukkertopp skrev:
Jeg har også Loratadin, det er førstevalget ved amming.emoticon Sa ikke legen din at du ikke måtte lese pakningsvedlegget? Pakningsvedlegg er skrevet av produsentene som dobbeltgardere seg mot alle hypotetiske klager. Legen din har mye sikrere oppslagsverk som han bruker for å finne ut hva du kan ta når du ammer.

Snakket bare med helsesekreetæren på tlf :) Var ikke helt komfortabel med å stole på hennes ord fremfor pakningsvedlegget :P men hvis du også sier det, så!! :D hihi!!

men føler du den  hjelper?

da jeg gikk gravid og ammet så sa legen at det eneste en kunne gå på var polaramin

Jeg fikk beskjed om at lomudal funker, men jeg tar det bare når det er krise da. Er ikke sånn kjempefan av medisiner flere ganger om dagen hele våren og sommeren.

Back
Topp