Dere photoshop eksperter

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Er det mulig å bytte ut et ansikt i et bilde, med et ansikt fra et annet bilde? 

HAHAHAHA ja det skal jeg love deg at det går !

(bilde borte)

ORIGINAL: Candykikk

Hahaha[:)]

Har tatt julebilder av ungene, men det er ikke lett å få 5 barn til  å se og smile i kamera samtidig[>:]
Så, har ett hvor 4 av dem smiler fint, mens den 5 smiler ok, men har et annet bilde hvor hun smiler finere, i samme settingen,
så skulle hatt det over sammen med de andre[8D]

Jeg klarer det. Men skal jeg gjøre det så må jeg få originalstørrelse, orker ikke å legge inn 20-30 min. arbeid for et lite bilde. (Får heller ikke gjort det før sent i kveld, må legge ungene, feie over samboer og se litt film først.)

ORIGINAL: OtilieSmilie

ORIGINAL: Candykikk

Hahaha[:)]

Har tatt julebilder av ungene, men det er ikke lett å få 5 barn til  å se og smile i kamera samtidig[>:]
Så, har ett hvor 4 av dem smiler fint, mens den 5 smiler ok, men har et annet bilde hvor hun smiler finere, i samme settingen,
så skulle hatt det over sammen med de andre[8D]

ja jeg skjønner problemet .. hehe det skal ikke være like lett alltid.

skulle hjulpet deg, men har fått meg ny pc, å har ikke instalert photoshop enda..

ORIGINAL: Kal-El

Jeg klarer det. Men skal jeg gjøre det så må jeg få originalstørrelse, orker ikke å legge inn 20-30 min. arbeid for et lite bilde. (Får heller ikke gjort det før sent i kveld, må legge ungene, feie over samboer og se litt film først.)

Hadde blitt så glad om du hadde fått det til[:D]
Kan du sende meg epostadressen på pm, så kan jeg maile dem til deg[:)]

Back
Topp