dere pelsfrie damer

MNJ

Elsker forumet
vokser dere pesshønsa eller barberer? hele eller bare trim? selv eller på salong?

barberer alt.. har prøvd voks, men gidder ikke vente til det vokser ut igjen, også er ikke det så lett å få voksa skikkelig heller... Men gjør det sjøl ja!

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: Arianne FLODE

Pesshøna..[:-]
hahaha,reagerte åsså på denn,ja[8D]

ok, tissehøna? va-jay-jay?[8D]

Pesshøna [:D][:D][:D][:D]

Barberer der nede, men lar det bli igjen en strek - liker ikke helt bar, ser jo ut som en 10 åring der nede da jo [:-]

ORIGINAL: ninoz

barberer alt.. har prøvd voks, men gidder ikke vente til det vokser ut igjen, også er ikke det så lett å få voksa skikkelig heller... Men gjør det sjøl ja!

gjør det ikke forferdelig vondt?
og hvor lang tid tar det før det vokser ut da?

ORIGINAL: thejohan

Her brukes høvel!
Og alt går med i dragsuget! [:D]

haha.. quoter denne jeg[;)]

ORIGINAL: Sicily

Barberer alt selv.. [;)]

ORIGINAL: tinatutt

ORIGINAL: thejohan

Her brukes høvel!
Og alt går med i dragsuget! [:D]

haha.. quoter denne jeg[;)]

jeg å signerer denne...
prøvde å vokse bikinilinja en gang å da trodde jeg jeg skulle dø.... venninna mi overtalte meg hun er sånn hudpleier sak... men fy pokker å inn i helvete det var første å siste gang trøkker heller en hest ut a høna............

ORIGINAL: dronningmia

vokser dere pesshønsa eller barberer? hele eller bare trim? selv eller på salong?

haha, e du norlænning eller? Sitter her å ler meg skakk.. Hadde ikke venta å se/høre om pesshønsa på BV[:D]

r v
ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: snupsemamma

Nå har det blitt risikosport for min del å holde på der nede, så det har vært sambo sin jobb den siste tida.. Meeen, det har ikke vært et prioritert område de siste månedene, akkurat...
Men jeg bruker kun høvelen, noe annet hadde vært tortur!!
hehehe,sambo måtte gjøre det på meg da jeg var preggers,å det var IKKE no problem å få han til å gjøre det,for å si det sånn...[8D]

hadde ikke noe mann jeg men den er like hel ennå... men jeg blei god på min egen anatomi siden alt måtte gjøres i blinde... hehe....

ORIGINAL: dronningmia

gjør det ikke forferdelig vondt?
og hvor lang tid tar det før det vokser ut da?

Jo det gjør ganske vondt å vokse der nede, det er en av grunnene til at jeg slutta med det. Går vel 3 uker eller noe sånt, husker ikke helt, er så lenge siden jeg gjorde det.. Men vil tro det tar like lang tid å vokse ut igjen som når en vokser leggene.

Back
Topp