dere på 58-62kg...

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Glemte å si at du ser veldig bra ut på de bildene jeg har sett av deg! Selv om man har en flott kropp så vil vi jenter finne ting vi ikke er fornøyd med :(

Det er mulig du trener for mye eller for ofte... Kanskje du skulle ha tatt pause fra treningen 2-3 dager i uken slik at musklene får tid til å hvile seg litt :) Tror ikke det skader å prøve iallefall så lenge du er flink med kosten, og får deg en god treningsøkt de dagene du trener ;)
Et annet alternativ kan jo være Ultratone! Husker ikke hvem det var, men ei her inne sleit skikkelig med magen... Hun var flink til å trene, men magen ville rett og slett ikke bort. Men etter 10 behandlinger var magen blitt myyyyye mindre! Hun la ut bilder her, men vet ikke om du så de....?

vet akkurat hva du mener, det er som om jeg skulle skrevet det selv. magen er mitt store problem område og, syns ikke den blir mindre uansett hva jeg gjør. har trent masse i ca 2 år, og jeg har gått ned 11-12 kg, men magen er standhaftig gitt... trent samtlige til samtlige jillian dvder pluss at jeg jogger en halvmaraton minst en gang i uka pluss flere kortere turer, ingenting ser ut til å hjelpe. har omtrent samme mål som deg, muligens pluss 1-2 cm, ikke helt sikker, og er 177 ish høy.

men, vi får stå på, plutselig så endrer det seg vel for oss og :) vi får bli "magebuddyer" hehe ;) 

Husk at du har født 3 barn på kort tid da! Ikke rart magen ikke er helt stram lenger da!
Dessuten har mennesker forskjellig kroppsfasong, så egentlig er det dumt å sammenlikne seg med andre. Likevel vet jeg hvor lett det er når ønsket er der, men du har vært utrolig flink, vær stolt av det, vær stolt av kroppen din, gi alt litt mer tid og jobb litt ekstra med tankenei hodet i stedet. Du er flott!!!!!!!!!

Kvitre skrev:
Husk at du har født 3 barn på kort tid da! Ikke rart magen ikke er helt stram lenger da!
Dessuten har mennesker forskjellig kroppsfasong, så egentlig er det dumt å sammenlikne seg med andre. Likevel vet jeg hvor lett det er når ønsket er der, men du har vært utrolig flink, vær stolt av det, vær stolt av kroppen din, gi alt litt mer tid og jobb litt ekstra med tankenei hodet i stedet. Du er flott!!!!!!!!!

takk for opmuntrende ord vennen. setter pris på det.
Ja jeg har jo født 3barn på 4år, så det er jo kanskje ikke rart magen ikke er som den var.
Men det skal sies at jeg aldri har hatt flat mage heller. var veldig overvektig i tenåra..og på det meste var jeg over 90kg.gikk fort ned..noe som sikkert ga meg endel løshud..så ble jeg gravid da...
Men jeg gir ikke opp håpet uansett..den drømmen om å kunne vise meg i bikini er virkelig stor. Så jeg håper at jeg en vakker dag kan gjøre det. jeg står hvertfall på med trening, så jeg håper det vil gi resultater en gang:)  jeg har uansett fått en sterkere kropp og kan faktisk si jeg er i god form. så selv om cm har gått tregt, så har jeg hvertfall fått litt muskler..så noe har hvertfall skjedd:)

Jeg er 163 høy og veier 60 kg. Er 85 rundt magen og 72 på det smaleste.

Back
Topp