dere på 58-62kg...

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
hvor mange cm er dere rundt magen? altså på breieste del av magen?? og hvor høy er dere??

blir selv veldig oppgitt over magen min...uansett hvor mye jeg trener får jeg ikke bort nederste del av magen..så jeg tror jeg gir snart opp!!
veier 59.4kg...167cm høy og magemålet er hele 87cm:(

Jeg har enda laaangt igjen til 60kg, men:

Har du prøvd rockering?
Zumba - med mye vrikking? Eller spesialprogrammet med zumba flat abs?
Eller mageprogrammet på klikk.no - tror det var noen som la ut en link med den for en stund siden.
Magen er vanskelig å få bort :S

Jeg målte nå nettopp og på det aller breeste er jeg 89 cm. Er ca 155 høy da! 
For ett år siden veide jeg ca 53 kilo og magen var fortsatt der! Litt mindre, men jeg var ikke 100% fornøyd! Du får bare fortsette! Det forsvinner vel etterhvert!! Håper jeg! (jeg vil nok måtte ta mageplastikk for å bli helt fornøyd! Har mye ekstra hud pga alle strekkmerkene! Har strekkmerker som går ti cm over navlen og hele veien ned til knærne! =(
Håper du finner en løsning for deg! =) Lykke til! Det klarer du!!!!!!!!!!!!!!

rocker 30 eller 40min flere dager i uka! funker ikke her:(

Veier 59 kg, 166 cm høy, er 85 cm på det bredeste og 69 cm på det smaleste.

Jeg har hoftene høyt opp (om det går an å si det), så hvis jeg skal bli noe smalere der så vil jeg bli for tynn på resten av kroppen. Jeg har egentlig ikke trodd at jeg var så ekstremt bred, men mulig jeg tar feil? I og med at du som er høyere enn meg mener at 87 cm er så ille?

Jeg er 72 cm ved navelen, er det der du måler eller regner du hoftene som det tykkeste rundt magen?
Midjen er 69 cm, så jeg har en "rett ned" torso og nesten ingen midje :/

Jeg er 167 cm og 59-61 kg

jeg måler like under navelen...
Er skikkelig frustrerende at all treninga jeg holder på med ikke gir noe resultat på magen:(
Jeg er nå på uke 6 med six week six pack, i tillegg til jeg er halvveis i 30 day shred.(runde 4!!!)..i tillegg til dette igjen så sykler jeg 30-40min på trimsykkel/rockering 30-40min, går turer, tar sit`ups og andre mage/rompe-øvelser..Så det er utrolig demotiverende dette:(
frykter det ikke går å trene bort magen..:(
hadde ikke gjort noe å vært 87cm rundt magen, så lenge den hadde vært strammere. Men jeg har hengemage:(

Er 167 cm og veier 62 kg å er 88cm rundt magen! :p  så er jo 1cm breiere enn deg :) synes det ikke er såå mye da :p men skjønne jo du e frustrert, men å gi opp e jo ikke aktuelt! ;) må bare stå på, eneste "tipset" jeg kan gi..

har akkurat staret på 6 weeks, six pack å håper på noe resultat fra denne træninga! :) for håpe det funker da:p gleder meg til å se bildene du har tatt av denne treninga.. :)

kanskje ikke det er såå mye da? synes bare jeg leser hele tiden om jenter med samme vekt og høyde som meg med magemål på 70-og noe..
Det som er frustrerende er jo det at jeg trener meg halvt ihjel uten at noe skjer..så det er veldig demotiverende! spesielt den siste måneden nå har jeg virkelig stått på.vekta har gått bittelitt ned, men cm opp!?!?%¤&..også jeg som har vært så flink..æsj altså!
Har jo og trent six week six pack. er på siste uka nå! og jeg har trent 4-5 ganger pr uke!
Håper det skjer mye denne uka, for jeg skal ta resultat-bilde mandag!
Om det ikke snart skjer noe så gidder jeg ikke mer*sutre sutre*

Jeg skjønner utrolig godt du blir demotivert! Men jeg tror alle stagnerer litt innimellom! Stå på videre så skal du se det slipper!! 6 uker med den treningen må jo gi noe resultat! Det er jeg siker på, for det er tøff trening!
Håper virkelig du ser fremgang på mandag.. Ikke gi opp, du er super duper mega flink! Tenk på alt det du faktisk har klart!!! =)

Jeg tar av meg hatten for din ståpåvilje og ikke minst resultat! emoticon

MaiSeptAugSkatt skrev:
kanskje ikke det er såå mye da? synes bare jeg leser hele tiden om jenter med samme vekt og høyde som meg med magemål på 70-og noe..

Det som er frustrerende er jo det at jeg trener meg halvt ihjel uten at noe skjer..så det er veldig demotiverende! spesielt den siste måneden nå har jeg virkelig stått på.vekta har gått bittelitt ned, men cm opp!?!?%¤&..også jeg som har vært så flink..æsj altså!

Har jo og trent six week six pack. er på siste uka nå! og jeg har trent 4-5 ganger pr uke!

Ut og løp eller en annen form for kondisjonstrening. det beste for å kvitte seg med magefett er å drive med kondisjonstrening. det hjelper ikke å trene magemuskler om man har fett foran. og du har jo shredda mye, men når du har fullført siste del så er det jo ikke noen videre progresjon. det er jo det samme hele tiden. så jeg tror jeg ville bytta ut litt av øktene med noe helt nytt. for nå er kroppen din kanskje vant med det du har gjort lenge, så kanskje det hjelper seg om du starter på noe nytt. løpe eller gå fort i skogen, gå i fjellet osv. dette klarer du :)

Myshild Bergsprekken skrev:
MaiSeptAugSkatt skrev:

Ut og løp eller en annen form for kondisjonstrening. det beste for å kvitte seg med magefett er å drive med kondisjonstrening. det hjelper ikke å trene magemuskler om man har fett foran. og du har jo shredda mye, men når du har fullført siste del så er det jo ikke noen videre progresjon. det er jo det samme hele tiden. så jeg tror jeg ville bytta ut litt av øktene med noe helt nytt. for nå er kroppen din kanskje vant med det du har gjort lenge, så kanskje det hjelper seg om du starter på noe nytt. løpe eller gå fort i skogen, gå i fjellet osv. dette klarer du :)

ja du sier noe der..men føler virkelig jeg får god trening med jillian. svetter mye mer med en økt med hun enn med andre ting..
løpe og jogge det tør jeg ikke gjøre desverre:/ men ønsker meg tredemølle da, så får se når skattepengene kommer om jeg kanskje får en slik i hus:)
Jeg vil jo og si jeg varierer treninga..er ikke kun 30 days og six weeks.. har jo trimsykkel og rockering også som er ofte ibruk. + noen treningsdvd`er..+ hoppetauet mitt:)

Jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din! Og signerer alt Myshild skriver:)
Det er ikke bare svettingen det kommer ann på, kondisjonstrening er fettforbrennende, langt ifra på samme måte som styrketrening, hvor man trener musklene. Det er jo ikke akkurat dødsmye cardio på f.eks 30DS.
Jeg begynte å jogge for snart 2 mnder siden, trodde ALDRI at jeg skulle bli ei som er glad i å jogge, men man merker utrolig raskt fremgang:D Og da blir det urolig moro!!
Hvorfor tørr du ikke å jogge?

Christine88 skrev:
Det er ikke bare svettingen det kommer ann på, kondisjonstrening er fettforbrennende, langt ifra på samme måte som styrketrening, hvor man trener musklene. Det er jo ikke akkurat dødsmye cardio på f.eks 30DS.
Jeg begynte å jogge for snart 2 mnder siden, trodde ALDRI at jeg skulle bli ei som er glad i å jogge, men man merker utrolig raskt fremgang:D Og da blir det urolig moro!!

er veldig usikker på megselv..og bor i ei lita bygd hvor alle kjenner alle...om jeg skal jogge vil jeg ikke bli sett av folk jeg kjenner...jadda..jeg er fullt klar over at jeg er rar..Men etter å blitt mobba gjennom hele ungdoms-skolen pga jeg var stygg og feit så førte det jo til denne usikkerheten.
Jeg har romaskin og da..kanskje tørke støvet av den..og trimsykkelen er ofte ibruk også..
så er det jo den tredemølla jeg sikler på..håper å få den i hus om ikke alt for lenge..

MaiSeptAugSkatt skrev:
Christine88 skrev:

er veldig usikker på megselv..og bor i ei lita bygd hvor alle kjenner alle...om jeg skal jogge vil jeg ikke bli sett av folk jeg kjenner...jadda..jeg er fullt klar over at jeg er rar..Men etter å blitt mobba gjennom hele ungdoms-skolen pga jeg var stygg og feit så førte det jo til denne usikkerheten.
Jeg har romaskin og da..kanskje tørke støvet av den..og trimsykkelen er ofte ibruk også..
så er det jo den tredemølla jeg sikler på..håper å få den i hus om ikke alt for lenge..

Det er ingen skogsløyper der du bor da? Får du en tredemølle i hus blir det jo mye enklere:) Jeg synes i allefall det er stas å løpe nå, og første gangen jeg jogget turte jeg ikke å jogge mens noen så på. Nå jogger jeg på treningssenteret og i veiene hvor jeg vokste opp, og tenker ikke på andre i det hele tatt:)

Kanskje det blir bedre når du har jogget litt? Jeg er sikker på at når folk ser deg løpe nå, så kommer de til å tenke at du er utroooolig sprek:D De skulle bare visst! Du er jo så ufattelig flink:D

MÅ bare svare her - for å muntre deg litt opp: Jeg er 1,60 høy, veier 56 kg og er 93(!) cm rundt magen!!!

Så, du er ikke alene, og du er tynnere enn meg!
Jeg nærmer meg nå vektmålet mitt, men magen er selvfølgelig fortsatt for stor. Tre svangerskap sier sitt, og det må jeg bare innse. Vil ha den mindre, men det kommer til å ta tid. Har såvidt begynt å jogge litt. Var bl.a. på tredemølla på treningssenter i dag.

Stå på videre - ikke gi deg!!!!!

Jeg veier 61,4 nå og har et magemål under navelen på rundt 84 tenker jeg....på navlen: 80 og over navlen (midjen, det smaleste) 77 cm. jeg er 162.

Men vet du; du er kjempeflink!!! Kanskje en slankepause hadde vært fornuftig? Stopp opp litt og se på kroppen din!! Du er jo så fin! Hvorfor ikke være fornøyd med den du er i dag?

jeg vil bare få si tusen takk for mange støttende ord. Er virkelig ikke lett å slanke seg alltid.
At magemålet mitt ikke har gått ned stort på over 2mnd gjør meg faktisk kjempedeppa. jeg har jobba knallhardt for å få gode resultater..men uten hell:( Midja har også blitt 3cm større på 1mnd.
Jeg har store problemer med magen min..virkelig hater magen! Men nå begynner jeg å lure på om det kanskje ikke er håp:( Så en slankepause er kanskje ikke så dumt..:/

Jeg veier 59.4 og er 89 cm på det tykkeste på magen. 70cm på det smaleste. Jeg er kun 155cm høy. Stor forskjell på menneskekroppen:) Hos meg ligger det igrunn mest på rumpe og lår. Jeg får fort flat mage hvis jeg går ned et par kilo.

Back
Topp