Dere over 30...

kaosfest

Glad i forumet
Må dere vise leg når dere kjøper vin på polet?
Jeg er nemlig 34, og 8 av 10 ganger må jeg vise leg...
Tar det selvsagt som et kompliment, men må innrømme jeg synes det er litt merkelig..!
De blir like paffe hver gang, er jo litt morro da, hehe...

Trør lite ned dørene på Polet, er 2-3 ganger i året og viser aldri leg nei. Er straks 33 år.

Har ei venninne på 33 som må vise leg. av å til - og strålende lykkelig!! =D Hehe

Måtte det sist, utrolig nok. Vet de skal spørre hvis de er i tvil om du er under 25, men jeg ser virkelig ikke 25 år ut lenger. Flirer når det skjer :)

Nei;) Jeg er 36 år.. og håper virkelig ikke jeg ser ut som om jeg er 17;) hehe

Jeg blir 31, og det skjer vel sånn hver 3.gang at jeg må vise leg for å få med meg vinen min. Redder dagen hver gang;-)

Jadda. Gjorde et lite eksperiment for noen uker siden, sambo skulle kjøpe noe alkoholholdig i bursdagsgave til faren sin, så da skulle jeg betale det for å se om jeg måtte vise legitimasjon. Joda, "har du legitimasjon?". Jeg er 35. Jo, forsåvidt tar jeg det som et kompliment, men det er ikke like artig om en ikke har leg en gang. Jeg mistenker kvisetrynet mitt for å være en stor medvirkende årsak. Faen så lei jeg er av kviser, har hatt kviser i ca 20 år nå.

Jeg må det noen ganger ja.. Er 31. Det merkeligste var vel når jeg hadde med barnevogn og i tillegg hadde diskutert med samme dame om hva slags vin som passet til anledningen.. Hm??!

Jeg er 29, men blir fortsatt spurt om barnebillett på bussen, haha! 
 På polet bare viser jeg leg. uoppfordret. Blir aldri spurt hvis jeg kjøper øl i kolonialbutikker.

Det hender ja!

det skjer en del ganger ja, bare ler og synes det er supert jeg:) nærmer meg 34 år

Det hender. I sommar blei eg spurt om legitimasjon då eg kjøpte øl. Han i kassen var minst ti år yngre enn meg. Eg blei rett og slett flau, men må jo le litt og. Er 33 og ser ikkje veldig mykje yngre ut.

Jeg måtte faktisk vise det en gang ifjor, etter jeg fylte 30.
Nå har jeg ikke vært på polet på en stund, men tviler på jeg trenger å vise leg neste gang jeg er der. Ansiktet bærer litt preg av å ikke ha sovet en hel natt på snart et halvt år (takk, bekkenløsning)...!

Det har ikke skjedd på polet (kanskje pga at jeg omtrent aldri er der), men det har skjedd mange ganger at jeg har fått barnebillett på toget. Har ikke opplevd det etter at jeg fylte 36 år da, men det kan kanskje skyldes at jeg si og så har sluttet å kjøre tog. :-)
(har neppe noe med å gjøre at jeg fikk grått hår etter 36 år)

Back
Topp