Dere Oslodamer

Vet at det er et lekeland på Majorstua. Aldri vært der for. Kanksje det kunne vært noe? Mina er heller ikke så glad i å sitte for lenge på kafe:P
 
det hadde vært greit med et regn-alternativ ja, mine blir litt makkete om de må sitte for lenge... finnes det noe i sentrum kanskje? Enklere for oss som kommer med tog, men vi kan selvsagt forflytte oss med t-bane også om det trengs...
 
Det var Child Planet jeg tenkte på :)
 
kan teknisk museum være noe?
 
Absolutt!! Mina synes det er kjempe spennende der.
 
er det greit for dere å komme dere dit da? For oss er det genialt, for nittedalstoget stopper på kjelsås...
 
Det går fint. Går både buss og trikk fra sentrum. Så det er ikke noe stress ;)
 
da tar vi teknisk som backup-plan i tilfelle regn
 
Vi er med på det også vi! :)
 
Jeg kommer med christian. Tekniskmuseum blir vi gjerne med på og kl 1200 passer bra.
 
silje a skrev:
Jeg kommer med christian. Tekniskmuseum blir vi gjerne med på og kl 1200 passer bra.

Så gøy at Christian blir med:)

 
Jippi, jeg gleder meg kjempemasse - vi ses i morgen damer!!!!
 
Så koselig at du er her...bare synd at jeg er opptatt med koret hele helgen. Ellers ville jeg ha funnet på noe altså!! Er ¨på jobb i dag, så da kan jeg ikke.

kos dere!!
 
mamma lurte på om du ahdde sluttet, monica, men så kom hun på at hun ikke har vært hver gang i det siste hun heller - hun visste jo at vi skulle komme og trakk seg fra konsertene nå i helgen.

Det får nok bli teknisk museum i morgen ja. Jeg har sjekket trafikanten, og får et tog som er på kjelsås 11:57 - om det passer for alle å møtes tolv.
 
Jeg prøvde å sende deg en mld, men det funket tydeligvis ikke. Men tror nok vi må gå for Teknisk museum ja. Tenkte ikke over at det går tog ut dit, før du Lenemor skrev det ;) Så vi går på toget til Kjelsås på Oslo s.
 
vi kommer dit vi også, men kan hende vi blir litt seine.. det er fotografering i bhg, så jeg må vente til snuppa er fotografert før vi kjører innover.. ;)
 
Det går helt sikkert bra SuperBerta, vi blir vel i et par-tre timer tenker jeg

Her er vi klare... i alle fall om noen timer
 
jeg har vært på alle øvelsene jeg altså! Men kom litt sent den ene gangen fordi Maja hadde konsert med kroet sitt. da måtte jeg jo se på henne.

Dumt at hun ikke skal være på konsertene....det er jo det som blir mest moro, hehe!
 
Back
Topp