Dere Oslodamer

lenemor

Forumet er livet
Jeg kommer jo til byen på torsdag sammen med ungene mine. På torsdagen blir det reising og en tur på Stovnersenteret tror jeg, men på fredagen har vi ingen planer på dagtid, og det hadde vært gøy om noen hadde hatt lyst å finne på noe med oss.Vi er mobile til en viss grad - vi kan ta toget inn til sentrum, eller til et av stedene som ligger langs gjøvikbanen, ettersom vi befinner oss i Nittedal.

Hadde vært kjempemorsomt å se noen av dere når vi først er på de kanter!
 
JEG VIL JEG VIL:):)

Mina kan godt få fri hun:)
 
jippi!!
 
Det hadde vært kjempe koselig, Så jeg blir med, eneste litt usikker om chr er med.
 
Gleder meg:):)
 
silje a skrev:
Det hadde vært kjempe koselig, Så jeg blir med, eneste litt usikker om chr er med.

Så bra Silje:):)

 
Dere får kose dere masse, har også lyst å treffe dere :S Når kommer du til trøndelag da Lenemor? Kom gjerne til Selbu engang, så kan du treffe både Olive76 og meg :) (vi må jo passe på at hun er på hytta da selvfølgelig, og jeg har plass til gjester:) )
 
Ja, supert Silje!! Kan ikke Christian får vi ta det igjen neste gang - men supert om du også kan.

Ettersom jeg har falt helt av på hva som skjer og finnes i Oslo så må jeg få tips om hva og hvor og sånt altså
 
Monsoon skrev:
Dere får kose dere masse, har også lyst å treffe dere :S Når kommer du til trøndelag da Lenemor? Kom gjerne til Selbu engang, så kan du treffe både Olive76 og meg :) (vi må jo passe på at hun er på hytta da selvfølgelig, og jeg har plass til gjester:) )


vi kommer til Trønderlag en gang også, det er helt sikkert - men jeg vet ikke når. Skal selvsagt gi beskjed!!!
 
Frognerparken er ganske genial egentlig! Stor lekeborg og sandkasse..



Jeg er litt usikker på om jeg får det til, men jeg skal prøve å få gjort om litt på planene, så kommer jeg forhåpentligvis med begge barna.. :)
 
SuperBerta skrev:
Frognerparken er ganske genial egentlig! Stor lekeborg og sandkasse..



Jeg er litt usikker på om jeg får det til, men jeg skal prøve å få gjort om litt på planene, så kommer jeg forhåpentligvis med begge barna.. :)

Det hadde vært koselig om du/dere også ble med:):)

 
Frognerparken kan være en god ide, særlig om det er fint vær... Hadde vært kjempekoselig om dere kom også SuperBerta!!
 
Jeg tror jeg får det til! Ihvertfall for Rasmus og meg, men fotografen kommer i bhg på fredag, så jeg må finne ut når, er det tidlig, så rekker vi å møte dere til lunsj.. :)



Når og hvor blir det?

 
Tja si det hehe.. Skal vi si enten 11 eller 12? Håper det er meldt litt fint vær.
 
Klokka 12 passer fint for meg ihvertfall.. :)
 
12 er bra for oss også! Skal vi si klokka tolv i frognerparken da eller?

Hvem er med helt sikkert nå da?
Lenemor med August og Johanna

(og så kanskje vi skal sørge for at alle har mobilnummer til noen andre som skal være med - jeg har vel til oslojente og silje a i alle fall)
 
Passer for oss også!!
Oslojente og Mina er med;)
 
SuperBerta og Rasmus, kanskje Bertine også.. :)











Hva gjør vi hvis det høljeregner? Jeg hater å kjøre i byen, så jeg vil gjerne være forberedt.. ;) Det er forresten meldt regnvær dessverre.. Det hadde jo vært fint å være på et barnevennlig sted innendørs, Bertine hater å sitte lenge ved bordet og skravle.. ;)
 
Back
Topp