Dere oppblåste... :p

ALN89

Forumet er livet
Kommer lufta ut igjen? Jeg føler den bare er stengt inne, jeg :p føler meg oppblåst fra morgen til kveld :s

Jeg har vært veldig plaget med mye luft i magen og smerter som følge av dette. Men begynte å bruke minifoam som man får kjøpt reseptfritt på apoteket og er nesten ikke oppblåst lenger :-)

• Liker
Reactions: Mae
Biola å fysisk aktivitet her.. Virkelig oppblåst til tider. Har nå tre dager der jeg har forelesning å må sitte hele dagen, til hvertfall 17, er da enda mer oppblåst en vanlig. Skulle ikke tro det var mulig..

Jeg er også oppblåst. Jeg merker at Bris gjør det mye verre pga kullsyren...

Je har vært helt utrolig oppblåst - men for tre dager siden 10+3, forsvant hele magen;) hadde det ikke vært for at jeg fikk en ekstra ultralyd hos legen dagen etter hadde jeg vært litt bekymret. Men hjelp så deilig det er å se normal ut igjen:) nå venter jeg bare på babykul;)

Je har vært helt utrolig oppblåst - men for tre dager siden 10+3, forsvant hele magen;) hadde det ikke vært for at jeg fikk en ekstra ultralyd hos legen dagen etter hadde jeg vært litt bekymret. Men hjelp så deilig det er å se normal ut igjen:) nå venter jeg bare på babykul;)
Så deilig! :)

Den oppblåste magen forsvant i forrige uke, men kom jaggu tilbake denne uka. Tror det er i forbindelse med at jeg har hatt noen fridager, ergo mindre aktivitet. Men sjeldent jeg får ut lufta, og har ganske vondt til tider...

Back
Topp