Dere moteeksperter...

snuppa80

Forumet er livet
Skal på fest i helga, og aner ikke hva jeg skal ha på meg... Men i dag fant jeg ei capri olabukse, bitte litt baggy (sitter etter rundt livet/rompa) med snøring nederst. Kan jeg ha den og støveletter (som går nesten opp til knærne)? Buksa rekker meg til rett under knærne...

Har ikke bilde, for jeg har ikke kjøpt buksa.... enda[;)]

Tror heller eg ville hatt noen røffe pumps [:)] Eg syns liksom at langskafta støvletter passer best til lårkort skjørt/kjole, ellers blir det litt "pirat-aktig" [8D]

ORIGINAL: kasandre

Tror heller eg ville hatt noen røffe pumps [:)] Eg syns liksom at langskafta støvletter passer best til lårkort skjørt/kjole, ellers blir det litt "pirat-aktig" [8D]

Enig! Synes vel det blir litt påpakka med støvletter som går nesten opp til buksa[;)] Men med pumps og en litt sexy topp så blir det bra[:)]

ORIGINAL: Celin Marie

ORIGINAL: kasandre

Enig! Synes vel det blir litt påpakka med støvletter som går nesten opp til buksa[;)] Men med pumps og en litt sexy topp så blir det bra[:)]

Jeg har IKKE legger for pumps[&o] Dessuten er det utefest, så pumps kan bli litt... kaldt? Jeg liker støveletter[8D]
Men jeg har kort olaskjørt også da[;)]

Back
Topp