Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ingen faste regler da alle dager er forskjellige....Nå spiller han MYYYE for har fjernet mandlene og skal holdes i ro,så da er eneste håp DS og tv;P hehe
men blir nok ikke lett å avvenne han igjen etterpå da....
Men prøver å holde igjen så det ikke blir altfor mye da,men somsagt ikkeno fast spilletid...Er også ofte det går flere dager mellom hver gang.
har ikke noe spes regel på det..men han får ikke spille hver dag..og han må gjøre seg fortjent til det...De få gangene han spiller er det mellom 30-60 min...da får han sitte i senga og spille før leggetid...
vi har ingen faste regler, det var kun i begynelsen at guttungen ville helst spille hver dag, samme med jentungen nå er det kun i bilen på morgenen til barnehagen at de bruker ds
nitendo Wii kunne vi nesten bare ha kvittet oss med for den har snart ikke vært brukt på 1år
Guttungen er ikke stor nok til å spille ennå, men gubben får bare spille etter at guttungen er i seng, for jeg synes ikke han trenger å sitte å se på et spill hvor man skyter og dreper hverandre;)
Hn spiller ikke hver dag altså, men har sine perioder hvor han har litt dilla;Pp
Jeg har gutter som liker seg best ute. Har egentlig ikke regler på spillingen unntatt at eldste (9 år og veldig morgenfugl) ikke får spille noe før 06 om morningen.