Dere med vann i kroppen...

elkva

Glad i forumet
Har noen av dere fått ømme fingertupper. Mine er VELDIG vonde og ømme. Føler nesten som om jeg har brent dem. Syns også at de kan være litt røde.

Høres ikke godt ut - har ikke hatt det i noen av mine svangerskap heldigvis[8|]

Får du i deg nok vann?[8|]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Høres ikke godt ut - har ikke hatt det i noen av mine svangerskap heldigvis[8|]

Får du i deg nok vann?[8|]

Jeg drikker masse, sitter t.o.m med hendene høyt. Fingertuppene er såre hele tiden. Godt det går mot slutten.[:D]

jeg har en del vann i kroppen ,men merker ikke noe til det der, stakkars deg, håper det går over snart[;)]

Mine fingertupper er veldig ømme. Helt rart, det er akkurat som om de blir mer og mer følelsesløse for hver dag som går. Og ved enkelte bevegelser er det akkurat som om jeg får strøm i hendene.

Begynner også å få endel vann i bena. Støveletter som passet for to uker siden hadde jeg ikke sjans til å få kneppet over ankelen en gang i kveld. Men det er ikke noe vondt der da.

mine fingertupper er ikke ømme, men selve fingrene er litt stive å bøye. Ellers prikker det litt i dem!

har en del vann i kroppen, gleder meg stort til det forsvinner!! hovne fingrer, ben, ansikt... å det blir så stramt og stivt. Så føler med deg der...

ORIGINAL: lillea

Jeg har en del vann i kroppen og jeg har ømme fingre. spes om morgenen og når jeg vokner om natten.
ikke særlig godt.

Sånn har jeg det også..

jeg får så vondt i helene jeg.. jeg har fått vann i beina,men merker det godt der.. ringene har også blitt strammere.. å ansiktet mye fyldigere.. det blir godt å bli seg selv igjen [;)].

Kan være det at nervene til fingrene kommer i klem pga væske og hevelse  i vevet  rundt dem ...Det er ganske trange forhold i håndledd så det skal ikke mye væske til før det klemmer på nervene ..
Men det positive er jo at det forsvinner av seg selv når  hevelsen går ned ... ellers er det ikke mye å gjøre annet enn å smøre seg med tålmodighet .
Men det er jo heldigvis ikke lenge igjen nå [:)]

uff..sliter me vann i kroppen her..godt d snart e øve

HEI

Jer en av de som ikke har fått vann i kroppen enda, heldigvis...men det kan da komme senere...  Jeg fikk ett tips en gang og det var å drikke veldig mye vann! Vann fordriver faktisk vannet ut av kroppen [:)] Så her går jeg da med vannflaske døgnet rundt og drikker MYE! Kanskje det vil hjelpe noen? Bare ett lite tips..........   [:)]

ORIGINAL: Catrine2

mine fingertupper er ikke ømme, men selve fingrene er litt stive å bøye. Ellers prikker det litt i dem!

samme her...

Back
Topp