dere med tvillinger

Skrulletulla

Gift med forumet
Har dere hatt mye behov for hjelp av fks familien elr venner når dere fikk de to små??
Eller hadde dere klart dere fint alene??

vi bor nemlig i kr.sand helt alene uten noen familie elr barnevakter og familien bor 2,5 time unna [:(][:(]

vi har klart oss aleine vi å. har jo fått hjelp fra svigers, men hadde klart det alene å ja. det er ikke så mye mer arbeid med tvillinger tror jeg. (hadde ingen barn før vi fikk de) det går vel mye på hva man er vant til, og hvilken innstilling man har[:D] det er litt slitsomt de første mnd når man skal bli vant til alt mulig når det er to.

ett godt tips jeg kan gi deg er å ha faste rutiner fra dag 1. da blir det litt lettere. det syntes iallefall jeg[:D][:D]

ORIGINAL: |Toadette|

søsteren min og samboeren hennes har klart seg aleine[:)]
tvillingene blir snart 1 år[:D]

vi har en på 3 fra før [8|]

Helt alene uten at det kommer noen innom elr hjelper deg hvis du trenger det.. med 3 barn høres det slitsomt ut og ikke minst er jeg redd for 3 åringen som sikkert må "klare" seg mye selv.. [:(]

Klart oss selv fra dag 1 [;)] Får barnevakt innimellom, men ikke ofte. De har sovet vekke 2 ganger tror jeg siden vi fikk de[8|] Men går heeelt fint[:D]

Back
Topp