Dere med tvillinger...

FrøkenSia

Elsker forumet
Når fant dere ut att dere ventet tvillinger?

Har hatt denne merkelige følelsen/tanken siden jeg fant ut jeg var gravid...Kanskje mye jeg innbiller meg..og det kan jo komme av att dette er det andre svangerskapet mitt...
Men tenker på att jeg testa positivt ganske tidlig,fikk tidligere symptomer enn forrige gang,nå er jeg kvalm døgnet rundt.. 

Skal til første kontroll fredag 6.mars..da er jeg 7+1..så da får jeg fortelle litt om mine tanker[8D]

Ikke engang med trillinger får du mage SÅ tidlig.. [8|][:D]

ORIGINAL: Maelle

Ikke engang med trillinger får du mage SÅ tidlig.. [8|][:D]
[/quote

Var ikke det jeg spurte om heller![:D] 

Vi fant det ut på ordinær ul[:D]Ganske så stor overrskelse[:D]

ultralyd i uke 5. da fikk jeg vite at jeg var gravid. legen ser litt og sier "næmmen det er to her, tenk om det er tre!!" og så leter han litt til..."nei, det er vist bare to her"..

tror du jeg sperra opp øynene eller? trodde jeg hadde livmor kramper jeg, ikke at jeg var gravid[:D]

Jeg hadde det på følelsen fra dag en. Testet knall sterkt positivt 3 dager før IKM og var kvalm en hel uke før IKM. I tillegg var voksesmertene i livmoren (menssmerter) mye sterkere enn sist, og minnet mer om milde rier.

Denne følelsen var så sterk at jeg bestilte privat ul og fikk vite det der i uke 6. (da trodde hun faktisk det kunne være 3, måtte vente til ny ul i uke 8 for å se, og da kunnne hun sikkert si at det er to)

var 7 uker på vei. hadde det på følelsen. havna på legevakta med blødniger og han trodde at jeg var gravid utenfor livmora så jeg ble sendt opp på sykehuset for utskraping. men sa hele tiden selv at nei, det har ikke gått galt, det er flere der inne. og jaggu hadde jeg rett[:D]

Back
Topp