dere med trillinger / 3 tette / barnerom

adrianne

Andre møte med forumet

Har barna hvert sitt rom eller har alle samme rom ?

Hvor tid flyttet det på hvert sitt rom ...

Sov barna på samme rom etter dere kom hjem med babyene eller inne hos dere ...

ønsker bare å høre hvordan dere gjør dere med 3 tette / trillinger

hadde jeg fått tvillinger eller trillinger , ville jeg latt dem få sove sammen i hver sin seng når det er små , tror det er viktig ! Men senere tror jeg , det ville kunne få hvert sitt rom - er jo 3 ulike , nett som 3 søsken ...

jeg tror jeg ville latt dem sove sammen den første tiden siden de har ligget sammen inni magen så ville jeg ikke ha skillet dem med det første.har hørt om noen som har kjøpt en lekegrind som de har kjøpt en skikkelig madrass til og lagt oppi så blir det jo en stor seng til dem så de får stor plass[:)]og når de hadde vokst utav den ville jeg lagt dem i hver sin seng på samme rom så skulle de fått hvert sitt rom heller når de ble store[:)]

ORIGINAL: lykkelimamma

jeg tror jeg ville latt dem sove sammen den første tiden siden de har ligget sammen inni magen så ville jeg ikke ha skillet dem med det første.har hørt om noen som har kjøpt en lekegrind som de har kjøpt en skikkelig madrass til og lagt oppi så blir det jo en stor seng til dem så de får stor plass[:)]og når de hadde vokst utav den ville jeg lagt dem i hver sin seng på samme rom så skulle de fått hvert sitt rom heller når de ble store[:)]

Samme ville nok jeg gjort[:)]

Back
Topp