Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plassforholdene er nok noe bedre i en Mondeo, men Galaxyen er helt magisk når det kommer til plass, med tre separate seter i midtre rad.Tusen takk for svar, godt å lese at dere hadde såpass "god" plass i Focusen. Vi har en Mondeo nå, vil så langt det lar seg gjøre prøve å unngå å bytte bilVi bestilte oss ny ford galaxy og fikk da låne en liten focus mens vi ventet på den nye bilen. Altså, vi fikk plass til babysete med base, bakovervendt britax multitech og en bilpute uten vinger. Vi fikk til og med plass til en emmaljunga mondial duo i bagasjen. Det gikk, men det var TRANGTPlassforholdene er nok noe bedre i en Mondeo, men Galaxyen er helt magisk når det kommer til plass, med tre separate seter i midtre rad.
Tusen takk for utfyllende svar! Den linken likte jegVi har Skoda oktavia og får plass til 3 bakovervendte stoler vis vi vil. Har prøvdhar axkid minikid montert bak passsjersetet, britax maxway i midten og cabriofix der basen er montert med belte bak sjaføren.
Det lønnet seg å ha beltemontert stoler vil jeg tro i mondeoen. Da kan man dra setene lenger mot døra og skape litt ekstra plass
Vi foreløpig bare 2 barn der lillesøster er 5 uker og i babystol. Men når jeg kjøpte bakovervendt bilstol til bil nr 2 ble det axkid minikid fordi den og maxway passer fint ved side av hverandre i følge et Internett (som jeg ikke finner i farten)noe jeg syns stemmer.
I følge NAF så skal de fleste biler ta 3 bilstoler vis de ikke monteres med isofix.
https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/plass-til-tre-barnestoler/

Får du ikke plass til alle 3 på en rad? :| vi må til med babystol nå i samme bilNissan quasqai+2. Har 2 i beltestol og en i babystol. De i beltestoler bytter på og sitte bakerst i stolene som klappes opp. Går fint foreløpig.
Får du ikke plass til alle 3 på en rad? :| vi må til med babystol nå i samme bil
Får du ikke plass til alle 3 på en rad? :| vi må til med babystol nå i samme bil
Tusen takk for utfyllende svar! Den linken likte jeg
Vi får nesten bare prøve når den tid kommer, krysser fingrene for at vi slipper å bytte bil![]()
Vi har samme bil og vi får akkurat plass til alle 3 på en rad. Men ikke med isofix da. Vi har veldig lyst på Ford S-max eller Peugeot 5008 daFår du ikke plass til alle 3 på en rad? :| vi må til med babystol nå i samme bil
Kan jeg spør hvilke seter dere har? Jeg må ha 2 bakovervendt og en i beltestol.Vi har samme bil og vi får akkurat plass til alle 3 på en rad. Men ikke med isofix da. Vi har veldig lyst på Ford S-max eller Peugeot 5008 da