Dere med to veldig tette

*OJOJOJ*

Blir kjent med forumet
når kom magen?
magen kommer jo tidligere med nr.2 men kommer den enda tidligere hvis første graviditet er bare noen måneder siden[8|]??

Magen kom veldig kjapt med nummer to, ja. Det er 20 mnd mellom våre. Med Mia var jeg fire mnd på vei før man kunne se noe, med Oskar hadde jeg knapt nok funnet ut at jeg var gravid før magen begynte å ese ut [:D]

Ingen?
Har en gutt som er 6 måneder og er veldig spent om jeg klarer å holde det hemmelig en stund...

Takk for svar[:)]
oj, såpass...hmmm

Mine blir ikke like tette som dine da. Blir ca 19 mnd mellom mine to, og magen kom fortere denne gang.

Venninna til mamma kunne se det på meg rundt 12 uker på vei! Men ho kjenner meg godt da.

Her blir det 20 mnd mellom gutta, og det var faktisk et par kunder på jobben som gratulerte meg lenge før jeg nådde 12 uker denne gangen.. [;)]

Her var det veldig tett mellom, og magen med den "bakerste i køen" kom veldig fort.

dytter litt her[;)]

kom fort her ja men syns det gjorde det første gang og jeg,
det er 12 mnd og 5 dager mellom mine skatter[:D]

da førstemann var 3 måneder var jeg 6 uker på vei med nummer to. Og magen kom nesten rett etter positiv graviditetstest. Er 11 måneder mellom mine 2 første.

Wow, at magen kommer så tidlig med neste!
Spennende, blir vel her ikke hemmelig lenge heller[8|]

Jeg har 19 mnd mellom mine. Med første lille tulle fikk jeg mage nesten med en gang ca 12 uker og ble veldig stor på slutten, med andremann tror jeg det gikk 22 uker før det begynte å synes. Ble ikke fullt så stor med ham heldigvis.

Da kan det også gå omvendt da...hmmm.
Spennende...
Takker for alle svar!

Er 14 mnd mellom mine!Det vistes veldig godt med førstemann, men med andre mann vistes det ikke no særlig før jeg var nesten 5 mnd på vei!:)

Back
Topp