Dere med to tette

x1xGulljnta

Blir kjent med forumet
Er det veldig travelt? Det blir ca 1,5 år mellom mine.
Jeg vurderer til og med å fortsette med utdanningen min og at mannen er hjemme, men jeg lurer på om det kan bli for tøft.

Erfaringer?

håper det ikke er så travelt som folk skal ha det til[:D] er 1 år og 18 dager mellom mine.. minsta er 6 dager..

Ja, det er hektisk!!!  Jeg har 11 mnd mellom mine, det er tøfft til tider!!
Men nå er mine to ganske aktive, så det har jo litt å si. 

Men det kommer det jo an på hvordan ungene er, får du to rolige unger som sover og ikke er så mye syk, så er det jo lettere enn to aktive natteranglere [;)]

Har 18,5 mnd mellom mine jenter. Har begge hjemme, mens mannen jobber. Er stort sett alene med de hver dag/helg, og syns det går kjempebra!

2 er ikke som 10, nei. Men tror det er som man gjør det til[;)]

ORIGINAL: Raemec

Har 18,5 mnd mellom mine jenter. Har begge hjemme, mens mannen jobber. Er stort sett alene med de hver dag/helg, og syns det går kjempebra!

2 er ikke som 10, nei. Men tror det er som man gjør det til[;)]
enig -bare at eg har en gutt og en jente og 19 mnd mellom ca[:)]

Her er det 12 mnd i mellom og jeg synes igrunn det går veldig greit [:)]

16,5 mnd mellom mine to minste, og det har vært rimelig hektsik ja! De første 3-4 mnd var egentlig litt marerittaktige,, da storessøster var veldig sjalu (går litt bedre nå), og jeg er for det meste alene med dem ettersom sambo jobber døgnet rundt...
Det går mye bedre nå da...fryktelig travelt om morgenen og rundt legging (har en til som skal stelles og legges og mates osv og), emn på dagtid er det mye lettere nå som minsta fint klarer seg selv en stund, bare hun har noe å leke med[:)]

Blir nesten litt skremt av noen av svarene her [8D]
Får for all del ikke håpe at to er som TI! [8D]
Har en mann som er veldig flink med hun som vi har nå så håper det fortsetter sånn[;)]
Ser for meg at det kan bli veldig hektisk med to små og i tillegg klare å utdanne meg.
Håper jeg klarer det hvertfall.

1 år og 9 måneder mellom mine.. JEG hadde ikke klart å studere, og holdt i perioder på å bli sprø- men det er fordi Elias var mye syk (astma vet vi nå), og Leonora sov ALDRI (smerter pga glutenintoleranse har vi funnet ut, fortsatt ikke sover en hel natt uten at vi ha måttet inn..) og jeg er alene med dem annenhver måned (sambo jobber ute).. Her var 1 en, to var 4 og da lille treeren kom ble det 10 ja [:D]

ORIGINAL: Gullstjerna

To små er som ti [;)]

synes to små e' to!!! har  hadd 2x2..med 18mnd mellom og med 40 uker mellom. (4 barn på 4.5år) hektisk..? ja..men man får til det man ønsker. er bare viljen der så faller alle brikkene på plass..synes jeg da..

Nei jeg vil ikke si det[:)]
Første tiden sover og spiser babyen stort sett, så da er det ganske rolig, men perioden fra de er mer våkne til de begynner å krype/gå, kan det være litt travelt til tider.
Men no som begge går er det bare kos[:)][:)]
Og de har SÅÅ mye glede av hverandre!!
Jeg har 17mnd mellom mine, de er nå (snart) 3år og 1,5år..

(og jeg har begge hjemme, altså ikke i bhg, og så jobber jeg på kvelden når mannen kommer fra jobb)

ORIGINAL: Gulljnta

Har en mann som er veldig flink med hun som vi har nå så håper det fortsetter sånn[;)]
Ser for meg at det kan bli veldig hektisk med to små og i tillegg klare å utdanne meg.

slapp av...2 barn..e bare 2 barn ;) har hatt 4 tette som i tillegg har vært kronisk syke. går så fint atte :)))

359 dager mellom mine. det er veldig hektisk. men det gaar bra. rekker ikke noe om dagen. driver bare med barna! det er koselig. men gleder meg til de blir litt storre![;)]

Det er 18 mnd mellom mine to minste. Jeg er i 100% jobb, og mannen min jobber ca 200%stiling..noe som betyr at jeg alltid er alene med dem, og jeg gjør alt av husarbeid. Jeg blir sliten innimellom, men det går helt greit...men skal innrømme at jeg kunne ønske jeg hadde en mann som gadd å engasjere seg mer i barna....og huset!

ORIGINAL: tindra

slapp av...2 barn..e bare 2 barn ;) har hatt 4 tette som i tillegg har vært kronisk syke. går så fint atte :)))

Mine og er kronisk syke..
Mye sykehusbesøk, legetimer og div ting å holde kontroll over, men jeg vil gjerne ha en eller to til, og helst to tette da og... kanskje vente til minsten er 3... og så få to tette[:D]

Det er 20 mnd mellom mine, og jeg syntes ikke det er noe mer travelt med èn enn to egentlig..
Men kommer jo helt ann på barna da...
Mine er ganske rolige, men har sine utbrudd..

Jeg har 1,5 år mellom mine. Jobber 100% og er alenemor. Det er travelt til tider, men absolutt ikke uoverkommelig[;)] Vurderer selv å bli student igjen til høsten. Med en positiv innstilling er det meste mulig tror jeg[:)]

ORIGINAL: *Mayen*

ORIGINAL: tindra

Mine og er kronisk syke..
Mye sykehusbesøk, legetimer og div ting å holde kontroll over, men jeg vil gjerne ha en eller to til, og helst to tette da og... kanskje vente til minsten er 3... og så få to tette[:D]

ja, blir hva man gjør det til.
mye leger, sykehuskontroller og sykehus innleggelser på oss iløpet av ett år..22mil til nærmeste sykehus. men man klarer det man går inn for.
tror holdninga man har er nøkkelen til alt

er travelt-.--men da jeg gikk gravid forestillte jeg meg det skulle bli ti ganger så travelt som det faktisk ble..
så gått fint her synes jeg..begynnte jobbe litt da vesla var 5mnd..noe som gikk ganske bra..
og nå i januar skal jeg begynne studere i tillegg til litt jobb ....er kjempemotivert! SKAL få det til! alt går om man vil[;)]

Back
Topp