dere med to tette....

OH RLY?

Forumet er livet
hehehe

ja hvordan ser en vanlig dag ut for dere? er det virkelig 'en er som en og to er som ti?'

sambo har veeeeeeeeeeeeldig lyst på en til nååååh nemlig, å jeg kjenner eggstokkene vibrerer litt *ler* men jeg er så usikker på om vi takler to så tett..... gjør jo sikkert det da, men er jo i grunn ganske heftig å være alene med ei når han er ute, hvordan blir dt da med to?

*sukke*
vet ikke hva jeg skal siiiiiiiiiiiiiiiii å gjøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøre, vil jo ha en tiiiiiiiiiiiiiiiiiil da mennnnnnnnneh.............................................................[:D]

ingen som har to tette aså? eller fler selfølgelig da[;)]

har 1år og 2uke mellom mine... har vært sinnsykt hektisk og masse krangling mellom ongan,, men det e verdt det. merke no at ongan faktisk begynne å bli mer "avhengi" av kværandre etterkvært som dæm blir "like stor"...har sine 5min om dagan kor dæm virkeli kan leke ilag uten å krangle..

Tror det går fint jeg.[;)]

~Jackpot~: ja er selvfølgelig kjempeviktig, er bare jeg som ikke har tenkt på det før han kom å sa det her for ikke lenge siden(igår) å da blei jeg litt satt ut[:D] men kjenner jo at jeg i grunn vil jeg og, bare litt sånn redd for å ta vann over hodet[:)]

ORIGINAL: Ihne

Alt går hvis man bare vil[:D][;)]

Jeg har tre tette, og det er MYE jobb, men samtidig MYE kos!!!![:D]
Gutta er veldig avhengig av hverandre, har mye glede av hverandre, og krangler veldig mye[8D]
Jeg har en på 3,5, 2,5 og en som er 1 år idag. (tre gutter)
[/quote

wooow......all ære til deg med tre små!!!!!

Det er på dagen 10 mnd imellom mine to minste... den 27. hærre mnd blir de 2 år og 14 mnd[:)]

Må si æ syns det e mer jobb med mine to største på 13 og 7 år... De krever mest utrolignok...[&:]

Dæm leike kjæmpefint sammen... og bedre blir det vel å med tiden...

Eneste minuset (føle æ) e at det e mer tiltak til å dra bort... både på besøk og på handleturer... Det e stressende...[:o]

Men hadde trodd det skulle være værre enn dette...[:)]

jeg har jo ikke såå tette, og de første var tvillinger. Men en til gjorde ingenting, 2 er ikke som 10. Føler hver unge blir det mindre jobb med, ting går omtrent av seg selv etterhvert. Bortsett fra når de er syke. Da er det KAOS!!

Svigersøster har 3 på 2, 4 og 6år. Vet at der går masse i ett. Men ho er gla at di er tett. Værst første året med den yngste. Men i følge henne får man alt igjen seinere.
Hær satser vi på en liten spire snart. [;)]

ORIGINAL: malien

Vi har to tette, 15 mnd mellom dem. Ja det er travle dager!! Går greit så lenge både meg og samboer er sammen med dem, men å¨være alene med begge kan være ganske pes! Må hele tiden prioritere, for begge trenger deg/vil ha oppmerksomhet stort sett. Tar lang tid å komme seg ut dørene. Må ha med stelle-utstyr til begge, så skal de ha mat, bytte bleier, kles på o.l. Ting tar tid![X(][8D]

Skulle jeg gjort det hele om igjen ville jeg nok ha ventet til det ble 2-3 år mellom dem[;)]

signerer denne så tålig.. utenom at det er 23 mnd mellom våres, og at han eldste er voldsom med han minste hele tiden så vi må passe velig på hele tiden [&o] Vi er begge hjemme, men med dårlig rygg begge to, så her går det på helsa løs for mamma og pappa av og til.
Er kjempe glad i dem begge, og de små glimtene jeg ser av at de leker greit sammen så er det såååååååååååååååååå koselig. Gleder meg til de blir litt eldre, og at han eldste ikke er så voldsom med minsten.

Det jeg syntes har vært verst med to tette er at man mister mye av babytida med minsten (hvertfall når han eldste har krevd så mye)

så bra med mange svar[:)] er helt utrolig egentlig at man vil ha to tette sånn, men er jo som mange sier noe ekstra når de er så tette at de kan leke sammen og slikt, sambo har to søstre som er tette å de har et knallgodt forhold...

ORIGINAL: ~Jackpot~

ORIGINAL: BabyMia

~Jackpot~: ja er selvfølgelig kjempeviktig, er bare jeg som ikke har tenkt på det før han kom å sa det her for ikke lenge siden(igår) å da blei jeg litt satt ut[:D] men kjenner jo at jeg i grunn vil jeg og, bare litt sånn redd for å ta vann over hodet[:)]

Er kun DU som vet om du er klar for det eller ikke[:)] jeg ble litt satt ut når jeg ble gravid igjen såpass fort, men angrer ikke et sekund, nå leker dem med hverandre oxo, så ser hvor mye glede dem har over å være så tette[:D] 

må signere denne[;)] to år mellom mine akkurat

Vi har to tette.. De første mnd med nybabyen synes jeg var travel.. men når babyen kommer inn i rutine så går det greiere. Det er travelt ja, mere travelt enn jeg hadde trodd..
Så lenge du organiserer deg og evt. har den største i bhg. så vil det gå bra..

Tenk også slik at det første året vil bli det mest slitsomme..
de vil kunne leke sammen når de er i tett alder, og få mye glede av hverandre.

Ja jeg må nesten si at jeg synes 2 er som 10..synes det er veldig slitsomt men så nærmer jeg meg 40 også[:o] overskuddet er som blåst bort. Jeg synes det første året før tassen kunne gå var enklere enn nå når han kan gå, da er han jo helt kokko..hehe..må jo løpe etter han hele tiden..også en 3 åring i full trass..nei her blir det ikke flere..hehe

Nå er jo ikke mine to tette, men jeg vil si at overgangen fra en til to tilsvarer MER enn dobbelt så mye arbeid/stress.. men også MER enn dobbelt opp av glede..

Blir spennende å se når de blir tre... [:)]

Back
Topp