Har tre tette på 3 år, 2 år og 1 år som er født i 2011, 2012 og 2013 og ville ikke endret på det og er veldig glad for at jeg har de så tett

Det er utrolig gøy, alltid noe å henge fingrene i og de har veldig mye glede av hverandre

Ja, noen dager står alt på hodet, ungene krangler og alt går skeis... MEN, sånn er jeg helt sikker på at alle foreldre opplever det i blant uansett aldersforskjell på barna!

Her har jeg veldig gode rutiner med faste måltider, fast sovetid, legger fram klær kvelden før osv. Og søskenvognen kunne jeg aldri ha vært foruten!
Kan jo legge til at de ikke går i bhg, jeg har hatt alle hjemme med meg, vi går i åpen bhg. og finner på mye gøy sammen

De to yngste er også premature, er mye inn og ut av legevakt/sykehus og krever en del ekstra oppfølging, samt svangerskapene var veldig utfordrende, men jeg tror og mener at mye handler om innstilling!

Har man en positiv innstilling og tenker "dette fikser jeg!" , "dette er så givende, jeg koser meg" og "jeg er utrolig heldig" osv. så hjelper man seg selv en hel del! Spesielt på tøffe dager