Dere med to stuer!

trudepude_

Elsker forumet
Vi har nylig kjøpt hus, der en stor stue er delt opp i to.. Altså, en del med peisen og en del som er tv'stue.

Hvordan har dere gjort det med interiøret?

Jeg har så lysst på hvite møbler (fra Slettvoll) i stuen, og mørke møbler (iallefall mørk sofa) i tv-stuen, mest fordi det er delen som blir mest brukt av både meg og jentungen! Vi har lys sofa der vi bor nå, jeg ser jo at det ikke er like praktisk alltid..

Blir det for mye kontraster?

Det synes jeg absolutt ikke.. Jeg har det sånn i min stue. En stue er det hvite møbler og det er den stuen med spisestua;) Stua der vi har tv er det svarte møbler. Man legger ikke merke til den kontrasten sånn..

Jeg tror det kommer til å bli fint, da får du delt opp sonene litt. Men jeg ville kanskje valgt en mørk grå sofa i stedet for svart, da blir ikke så "hardt"!

Vår er ikke delt i 2engang, men jeg har mørk sofa i ene enden og 2 helt lyse howard stoler i andre enden av stua! :)

Oppe på loftstua har vi en helt lys sofa igjen!:)

|Mamma88| skrev:
Jeg tror det kommer til å bli fint, da får du delt opp sonene litt. Men jeg ville kanskje valgt en mørk grå sofa i stedet for svart, da blir ikke så "hardt"!

Enig! Sort er kanskje litt "brutalt", vi går nok for et litt mørkt grålig stoff - hvis vi finner :)

Back
Topp