Dere med to eller flere barn?

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Har dere opplevd forskjellige symptomer ut fra hvilket kjønn dere fikk? Forrige gang var jeg kvalm hele dagen i 3 uker i strekk. Det startet da i uke 7. Nå er jeg i følge menstermin i uke 8 og er foreløpig bare litt kvalm om morgenen:) er så spent på om det er jente denne gangen:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kvalmen startet likt, men med jenta kastet jeg ikke opp så mye og var ferdig i uke 18. Mens med gutten kastet jeg opp mye og var ferdig i uke 21.. Foreløpig er dette svangerskapet mest likt det første..

Ok:) jeg er som nevnt også mye mindre kvalm nå enn når jeg var gravid med gutten min:)

Hvis symptomene stemmer, så er dette en gutt. Hadde nesten ingen symptomer med jente. Mange symptomer med guttene. Blir spennende å se :)

Mine 2 første svangerskap var så å si helt like. Å det var gutt og jente:) denne gangen er det ikke likt til de 2 andre. Jeg er kjempe kvalm og dårlig hele døgnet nå.. å det var jeg ikke med de 2 første...

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Mine 2 første svangerskap var så å si helt like. Å det var gutt og jente:) denne gangen er det ikke likt til de 2 andre. Jeg er kjempe kvalm og dårlig hele døgnet nå.. å det var jeg ikke med de 2 første...

Spennende å se hva det blir nå!:)

Her hadde jeg ingen symptomer med gutten, og var litt kvalm med jenta. Nå er jeg veldig mye dårligere, men kan jo ha noe med at det blir lite tid til å hvile seg også ;)

Åå så bra at dere har forskjellige symptomer de fleste av dere!:) da håper jeg det blir jente på meg, hadde vært så moro med en av hver:) selv om jeg blir jo like glad i barnet om det er en gutt♡

Mine to har vært helt like, og det har vært to jenter, nå er det HELT annerledes!

TuMmY LoVe
Spennende om det blir gutt nå!:)

var kvalm med jentungen, ikke med guttungen, og vært kvalm denne gangen :P så blir spennende å se da...

Ingen kvalme med de to vi har (samme kjønn), men veldig kvalm store deler av dagen nå.. så jeg håper litt at det tyder på motsatt kjønn ;)

Helt lik med begge. Godt mulig jeg var litt dårligere med gutten. Men ellers hele likt. Og jeg har en av hver.

Sent from my iPhone using BV Forum

Med lillemor spydde jeg fra uke 5-14 og var generelt uggen og i veldig dårlig form. Har hatt følelse på gutt hele tiden denne gangen, og om kjønn har noe å si på svangerskapet hadde ikke det vært rart i så fall. Null symptomer denne gangen. God energi og ingen kvalme :)

Har jente fra før. Hadde ingen syptomer i svangerskap med henne. Kun litt trøtt. Nå er jeg mye kvalm, ømme bryster, oppblåst, sykt trøtt. Blir spenende å se om det blir gutt denne gang

Jeg har hatt det veldig annerledes denne gangen, men det kommer nok av at jeg var tvillinggravid i starten sist så hormonnivået var nok ganske mye høyere. Derfor regner jeg egentlig med at det blir en jente til tross for at symptomene er annerledes nå :)

Med jenta hadde jeg ingen symptomer, de to guttene jeg har kaster jeg opp fra uke 5-40 hver dag.
Nå kaster jeg opp hver dag, så foreløpig er det likt som mine to gutter :)

Spennende å se hva det blir nå!:)

Ja jeg har tulla litt og sagt at nå blir det tvillinger:P

Jeg hadde lite symtomer sist når det var gutt. Nå er jeg mye kvalm, så får vi se...

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Ja jeg har tulla litt og sagt at nå blir det tvillinger:p

Jeg begynner seriøst å lure. 4. Svangerskapet og har aldri vært i nærheten av å være så dårlig som denne gangen.

Back
Topp